قبولی خرداد  را با این اپلیکیشن تضمین کنید

0
448

کالاسودا_ واژه قبولی خرداد  را می توان مهم ترین آرزوی اغلب دانش آموزان دانست. البته دانش آموزانی که اکنون به مدرسه می روند هراس کمتری از قبولی خرداد دارند. مشکل اغلب دانش آموزانی که نمره قبولی نمی آورند این است که جزوه برداری ضعیفی دارند اما تکلیف چیست؟

اپلیکیشنی فراتر از دستیار صوتی

مدتی پس از آن که جزوه برداری کاغذی از مد افتاد جزوه برداری با کمک فایل های صوتی مرسوم شد. اما اکنون این نوع جزوه برداری نیز چندان رایج نیست و کاربران به سمت استفاده از دستیارهای فراصوتی رفته اند. ماجرا از این قرار است که گاهی دستیارهای صوتی انتظارات کاربران را براورده نمی کنند و در نتیجه قبولی خرداد ماه هم در کار نخواهد بود.

 

استفاده از ساوندنوت برای قبولی خرداد ماه

قبولی خرداد یکی از مهم ترین ایده آل های دانش آموزان است. اما  کدام اپلیکیشن دانش آموزان را به آرزوهایشان می رساند؟  جالب است بدانید که ساوندنوت، یک اپلیکیشن‌ مفید و کاربردی برای دانش آموزان و دانشجویان است. این اپلیکیشن  برای آی‌پد و تبلت مبتنی بر سیستم‌عامل iOS طراحی شده است. اپلیکیشن مذکور نه تنها صدا را ضبط می‌کند ، بلکه همزمان امکان نوت‌برداری را فراهم می کند  و اجازه می دهد  نمودارهایی را که استاد  و معلم روی تخته نوشته را روی صفحه‌نمایش منتقل کنید .

روش کار چگونه است؟

جالب است بدانید که وقتی معلم در حال نوشتن روی تخته باشد ، دانشجو می‌تواند از Office Lens استفاده کند و از محتویات روی تخته عکس گرفته و آن را به صورت یک فایل پی‌دی‌اف، ورد یا پاورپوینت در گوشی خود ذخیره سازی کند.

برای مثال؛ وقتی این اپلیکیشن در حال ضبط است ،شما  همزمان روی آی‌پد خود یادداشت می‌کنید. در نتیجه  زمانی که بار دیگر به فایل صوتی گوش می‌کنید، تنها  کافی است روی یکی از کلماتی که سر کلاس یادداشت کرده‌اید، کلیک کنید.

این هوش مصنوعی خیره کننده می تواند نه تنها قبولی خرداد شما را تضمین کند، بلکه می تواند شما را به شاگرد ممتاز کلاس تبدیل کند.

 

فواید جانبی این اپلیکیشن:

_مناسب برای کاربران خواب آلود

_مناسب برای دانش آموزانی که به دنبال قبولی خرداد هستند نه شهریور

_مفید برای کاربرانی که ذهنی سیال دارند

_مناسب برای همه اقشار، به ویژه افرادی که به شغل روزنامه نگاری مشغولند

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید