قطع و وصل موسیقی با یک قطعه آهنربا

0
1173

قطع و وصل موسیقی با یک قطعه آهنربا|کالاسوداکالاسودا – اگر موزیک باز هستید و به دنبال هدفونی حرفه ای هستید، شاید برایتان جالب باشد که هدفون بلوتوثی و مغناطیسی  به نام The FRESHeBUDS Pro را امتحان کنید.

این هدفون با کیفیت بالا از طریق بلوتوث به دستگاه پخش شما متصل شده و میتوانید از ان به راحتی در هنگام ورزش استفاده کرده و نگران پرت شدن ان از گوشتان نشوید.

این هدفون میتواند تا 6 ساعت بدون وقفه موسیقی برایتان پلی کند و باطری ان به این زودی ها خالی نمیشود. این هدفون بهترین هدفون برای اهداف ورزشی شماست، چرا که ضد اب و ضد عرق است و به خوبی در گوش کیپ شده و امکان سقوط ان وجود ندارد. همچنین میتوانید اهنگ را از روی خود هدفون عقب و جلو ببرید و راحت به ورزش و دویدن خود ادامه دهید. همچنین میکروفونی برای تماسهای هندزفری تعبیه شده است. اما نکته جالب در مورد این هدفونها استفاده از مگنت یا اهن رباست. بدین ترتیب برای میتوانید انها را دور گردن خود حلقه کنید، بدون اینکه نگران افتادنشان باشید. هنگامی که این دو اهن ربا به یکدیگر بچسبند پخش اهنگ نیز متوقف میشود و با جدا کردن مجدد انها میتوانید ادامه موسیقی را گوش کنید. این نواوری جای تحسین دارد. قیمت اصلی The FRESHeBUDS Pro ، 120 دلار است اما میتوان در سایتهایی مانند امازون ان را با تخفیف نیز خرید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها