قلم هوشمندی که رویاها را به حقیقت تبدیل می کند

0
1136
قلم هوشمند

کالاسودا_یک شرکت تولید کننده لوازم الکترونیک ، نوعی قلم هوشمند طراحی کرده ، که می تواند رویاهای کاربران را به حقیقت تبدیل کند .

این قلم هوشمند که محصولی است از شرکت مولسکین ، دارای قابلیت ذخیره سازی نوشته ها و نقاشی های افراد است .از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به قابلیت کارکرد آفلاین اشاره کرد . درواقع این قلم جدید تمامی نوشته ها و نقاشی های شما را به صورت آفلاین ذخیره کرده و تا زمانی که آن را به یک گوشی یا تبلت متصل کنید حفظ می کند .

این موضوع کمک می کند تا در زمان مناسب داده های  مذکور را برای ذخیره سازی دیجیتال به دیگر وسایل الکترونیک ارسال کند.

بر اساس گفته های شرکت تولید کننده این  قلم هوشمند، محصول فوق  با قابلیت ذخیره سازی نوشته ها و نقاشی ها ، محصولی است که برای پر کردن شکاف میان دنیای دیجیتال و دنیای آنالوگ قلم هوشمند تولید شده است .این محصول همراه  با کاغذ هوشمند و یک برنامه موبایلی تولید شده است که توانایی ذخیره سازی نوشته ها و نقاشی ها را دارد.

جالب است که نمونه اولیه این قلم در سال ۲۰۱۶ به قیمت ۲۰۰ دلار عرضه شده بود ، این قلم  قادر بود به سرعت هر آنچه که توسط کاربر نوشته یا نقاشی می شد را به گوشی یا تبلت یا کامپیوتر  وصل شده به خود ارسال کند.این قلم تا زمان فعال و روشن بودن گوشی یا تبلت می توانست به این کار ادامه دهد و مطالب نوشتاری با قلم را به مطالب دیجیتال و قابل ذخیره سازی مبدل کند. اما مدل جدید این قلم که ۱۸۰ دلار قیمت دارد شما را از ضرورت استفاده همزمان با گوشی و تبلت رها می سازد.پیش بینی می شود این محصول پس از تولید انیوه با استقبال بالای مخاطبان رو به رو شود .