با قلم S Pen نوت 9 سامسونگ از راه دور عکاسی کنید

0
865
با قلم S Pen نوت 9 سامسونگ از راه دور عکاسی کنید

موضوعی که بسیاری از صاحبان نوت 9 در مورد آن نگران بودند، وجود قلم S pen در بازار در صورتی خرابی قلمشان بود. اکنون به نظر می رسد که سامسونگ این مشکل را حل کرده و تعدادی قلم جایگزین به رنگ های مختلف برای این گوشی ها عرضه کرده است.

رنگ و ابعاد

این ابزار جذاب که برای تشویق به خلاقیت و به عنوان یک ابزار جانبی بهره وری عرضه شده است، اکنون در ابعاد 0.2 اینچ قطر و 4.2 اینچ طول به فروش می رسد. قیمت آن به طور معمول چیزی حدود 30 دلار خواهد بود و در رنگ های مختلفی چون سیاه، بنفش، آبی و زرد ارائه خواهد شد. در مراسم رونمایی این گوشی تنها دو رنگ آبی و زرد ارائه شد و اکنون دیگر رنگ ها نیز به این مجموعه اضافه شده است.

این قلم استایلوس جداگانه به عنوان جایگزینی برای قلم S pen شکسته یا خراب شده نوت 9 شما محسوب خواهد شد. سامسونگ در سایت خود تخفیف هایی روی این قیمت ارائه کرده است. خرده فروشان سوم شخص نیز وعده داده اند که فروش این ابزار را به سایت خود اضافه خواهند کرد.

تست حساسیت به فشار

از آنجایی که این قلم به همراه جعبه جداگانه و نه همراه با گوشی ارائه می شود، تست حساسیت به فشار بیشتری روی آن انجام گرفته است و از تکنولوژی بلوتوث برای کنترل دوربین گوشی در نقاطی که دوربین دورتر از فرد قرار دارد استفاده می کند. به این ترتیب می توانید با این قلم گوشی را در فاصله ای دورتر از خود قرار داده و از راه دور نیز عکاسی کنید.عکاسی از راه دور با کمک قلم S Pen نوت 9

عکاسی از راه دور با کمک قلم S Pen نوت 9

در واقع این فناوری به لطف بلوتوث کم مصرف یا BLE امکان پذیر شده است و به شکل پیش فرض با نگه داشتن دکمه وسط قلم، اپلیکیشن دوربین باز خواهد شد و با یک فشار عکس می گیرد و با 2 بار فشار دادن، دوربین عقب و جلو جایگزین می شود. می توانید با رفتن به منوی تنظیمات، این قسمت را تغییر دهید. برای مثال تعیین کنید که در اپلیکیشن گالری تصاویر با یک بار زدن دکمه روی این قلم به تصویر بعد و با دو بار زدن به تصویر قبلی برود.

قلم S pen از چه زمان عرضه شد؟

سامسونگ نزدیک به 7 سال است که در خانواده گوشی های گلکسی نوت خود از قلم استایلوس S pen استفاده می کند که موجب تمایز این سری با دیگر خانواده ها و پرچمدارانی چون S شده است. ز لحاظ ظاهری قلم نوت ۹تفاوتی با قلم نسل قبل خود ندارد. این قلم  تنها ۳.۱ گرم وزن دارد و در شکاف لبه‌ پایینی گوشی، جای می‌ گیرد، ضمن اینکه نیازی هم به شارژ کردن ندارد. جالب است بدانید که سامسونگ در نت 9 امکانی برای کاربران مهیا کرده است که حتی هنگام که نمایشگر گوشی خاموش است، بتوانند در سریع ترین حالت ممکن قلم را از شکاف خارج کرده و روی همان صفحه شروع به یادداشت برداری کنند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها