قیمت تبلت در بازار ایران

0
168

قیمت تبلت ها از انواع برندهای خارجی و داخلی در بازار ایران اعلام شد.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، تبلت هایی که امروز در بازار ایران به فروش می رسند از کمتر از یک میلیون تومان تا 28 میلیون تومان قیمت گذاری شده اند.

در این میان مانند گوشی های تلفن همراه از جمله تبلت های پرطرفدار بازار ایران به شرکت اپل تعلق دارد. جدیدترین ورژن آی پد پرو امروز با حافظه 256 گیگا بایت و رم 4 گیگ 13 میلیون تومان معامله می شود. البته ارزانترین مدل آی پد در ایران هم همان آی پد مینی است که با 4 میلیون تومان می توان صاحب آن شد.

از دیگر برندهای مشهور تبلت در ایران محصولات شرکت مایکروسافت است که مدل سِرفِیس پرو 6 آن 14 میلیون و 700 هزار تومان قیمت گذاری شده و ارزانترین مدل از برند مایکروسافت سِرفِیس گو اِی است که 8 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می رسد.

تبلت های سامسونگ هم بازار نسبتا مناسبی در ایران دارند. بالاترین مدل آن گلکسی تب اس 4 است که 6 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می رسد. البته اگر یک میلیون و 500 هزار تومان داشته باشید می توانید تبلت گلکسی تب اِی را خریداری کنید.

تبلت های لنوو نیز مشتریان خوبی در ایران دارند. گرانترین مدل این برند یوگا بوک ویندوز است که 7 میلیون و 900 هزار تومان معامله می شود و اگر به دنبال تبلت ارزان از برند لنوو هستید می توانید مدل تب سون اسنشال را با قیمت 980 هزار تومان بخرید.

اما برندهای ایرانی تبلت نیز فروش نسبتا خوبی دارند زیرا در مقایسه با نمونه های وارداتی از قیمت پائینتری برخوردار هستند. نارتب ان تی گرانترین تبلت ایرانی است که یک میلیون و 300 هزار تومان به فروش می رسد. ارزانترین قیمت تبلت در بازار ایران نیز به مدل بومی ایکس ویژن تعلق دارد که 570 هزار تومان معامله می شود.

البته ایکس ویژن یک نوع دیگر تبلت هم دارد که 980 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها