قیمت جدید ترین میان رده های هواوی در بازار ایران چقدر است؟

0
493

گوشی های هوشمند هواوی فروش بسیار خوبی در بازار ایران دارند. در این میان گوشی های میان رده سهم بیشتری را به خود اختصاص داده اند. در حال حاضر گوشی های هوشمند Y9 نسخه 2019 و گوشی هوشمند پی اسمارت 2019 را می توان جدیدترین گوشی های هوشمند این برند چینی در نظر گرفت و در این قسمت قصد داریم به بررسی قیمت جدید ترین میان رده های هواوی در بازار ایران بپردازیم .
گوشی هوشمند پی اسمارت 2019 با 64 گیابایت حافظه داخلی و رم 3 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند که ادامه دهنده راه پی اسمارت است از اندروید 9 بهره می برد و این موضوع تاثیر بسیار زیادی روی فروش این گوشی های هوشمند دارد. گوشی هوشمند پی اسمارت 2019 در بازار ایران قیمتی در حدود دو میلیون و هفتصد هزار تومان دارد و توانسته فروش خوبی را به دست آورد. در حال حاضر این گوشی هوشمند در کنار Y9 نسخه 2018 به فروش می رسند.
گوشی هوشمند دیگر Y9 نسخه 2019 است. این گوشی هوشمند با 128 گیگابایت حافظه داخلی و رم 4 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند را می توان جذاب ترین موبایل میان رده این برند در نظر گرفت که با قیمتی در حدود سه میلیون و هشتصد هزار تومان به فروش می رسد.
نظر شما در مورد قیمت جدید ترین میان رده های هواوی در بازار ایران چیست؟ آیا قیمت این گوشی های هوشمند در مقایسه با امکانات آن ها شرایط مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها