قیمت خودروی نیسان لیف پلاس اعلام شد ؛ سه تریم با قابلیت های مختلف

0
216
قیمت خودروی نیسان لیف پلاس اعلام شد ؛ سه تریم با قابلیت های مختلف

قیمت خودروی نیسان لیف پلاس توسط این کمپانی مشهور اعلام شد. بر اساس اخبار موجود کمپانی نیسان قیمت 36550 دلار را برای این محصول در نظر گرفته است، البته این موضوع را باید در نظر گرفت که این قیمت برای نسخه پایه نیسان لایف پلاس است و این خود در سه تریم روانه بازار فروش می شود.

نیسان لیف پلاس در مقایسه با نسخه عادی گرانتر است، نسخه عادی این خودرو در حدود 30 هزار دلار به فروش می رسد، اما تفاوت هایی وجود دارد که قیمت خودروی نیسان لیف پلاس را منطقی نشان می دهد.

بر اساس اخبار منتشر شده کمپانی نیسان باتری 62 کیلوواتی را برای این محصول در نظر گرفته و این خودرو با هر بار شارژ می تواند 363 کیلومتر را طی کند که درمقایسه با نسخه عادی 122 کیلومتر بهبود پیدا کرده است.

خودروی نیسان لیف پلاس در بخش گشتاور و قدرت نیز بهبود پیدا کرده است، این خودرو قدرتی در حدود 214 است بخار دارد و گشتاوری در حدود 338 نیوتون متر دارد.

قیمت های مختلف برای نسخه های نیسان لیف پلاس

نیسان لیف پلاس در سه تریم روانه بازار می شود و 36550 دلار قیمت پایه این محصول است، نسخه پایه این محصول سیستم صوتی با 6 اسپیکر، نمایشگر 8 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اندروید Auto ، کروز کنترل و رینگ های آلیاژی 16 اینچی دارد. تریم دوم 42550 دلار قیمت دارد در این نسخه شاهد تجهیزاتی شامل صندلی های جلوی چرمی با سیستم گرمکن، گرمکن فرمان، سیستم صوتی Bose با 7 بلندگو و چراغ های LED است. تریم سوم نیز از سیستم های امنیتی مانند ProPILOT Assist و ترمز خودکار با سیستم شناسایی عابرین پیاده بهره می برد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها