قیمت موبایل هواوی پی 30 چقدر است؟

0
439
قیمت موبایل هواوی پی 30 چقدر است؟

قیمت موبایل هواوی پی 30 لایت فاش شد. بر اساس اخبار منتشر شده هواوی قصد دارد میان رده جدید خود را با قیمتی مناسب روانه بازار فروش کند تا بتواند فروش خوبی را در بخش گوشی های میان رده به خود اختصاص دهد. گوشی های پرچمدار هواوی روز 6 فروردین به صورت رسمی رونمایی می شود اما به نظر می رسد این گوشی هوشمند میان رده کمی زودتر رونمایی شود.

بر اساس اخبار فاش شده، قیمت موبایل هواوی پی 30 لایت مشابه نسخه قبلی این گوشی هوشمند یعنی پی 20 لایت است و هواوی میان رده خود را با قیمتی در حدود 369 یورو به فروش می رساند. این رقم برای گوشی هوشمند پی لایت به نظر بسیار مناسب خواهد بود.

قیمت موبایل هواوی پی 30 مقرون به صرفه است؟

قیمت موبایل هواوی پی 30 لایت از جهاتی جالب توجه است که پس از پرداخت این مبلغ به یک گوشی میان رده با پردازنده 12 نانومتری و سه لنز دوربین برای اصلی رو به رو می شویم. بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی هوشمند صفحه نمایشی 6.15 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و بریدگی قطره ای صفحه نمایش دارد.

حضور پردازنده 12 نانومتری کایرین 710 در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی شرایط خوبی را برای کاربران فراهم می کند و بر اساس شایعات لنز های 20، 16 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند آماده شده است. حال باید دید این گوشی هوشمند که از باتری مناسبی نیز بهره می برد می توان فروش خوبی را در بازار به دست آورد یا خیر.به نظر می رسد این گوشی هوشمند با نام Nova4e روانه بازار ایران شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها