آیا قیمت پرچمداران هوآوی برای این گوشی های هوشمند مناسب است؟

0
1065
آیا قیمت پرچمداران هوآوی برای این گوشی های هوشمند مناسب است؟

آیا قیمت پرچمداران هوآوی برای این گوشی های هوشمند مناسب است؟کالاسودا- قیمت پرچمداران هوآوی فاش شد. به نظر می رسد این قیمت فروش گوشی های هوشمند این برند را تحت تاثیر خود قرار دهد. امروز خبر های در کشور سوییس منتشر شد که نشان می دهد پرچمداران این برند قدرتمند با قیمتی بالاتر از 800 دلار روانه بازار فروش می شوند.

قیمت پرچمداران هوآوی در بازار جهانی چقدر خواهد بود؟

طبق ادعاهای موجود نسخه 128 گیگابایتی میت 20 با قیمتی در حدود 806 دلار در اختیار توزیع کنندگان این گوشی هوشمند قرار می گیرد و به نظر می رسد این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 850 تا 900 دلار در اختیار کاربران قرار گیرد. این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی، آبی و توایلایت روانه بازار فروش می شود. میت 20 پرو نیز مطابق انتظار حدود 200 دلار گرانتر خواهد بود. بر طبق ادعای این وبسایت این گوشی هوشمند با قیمت 1008 دلار در اختیار عمده فروشان قرار می گیرد و باید شاهد عرضه این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 1100 دلار باشیم.این گوشی هوشمند نیز در رنگ های آبی، مشکی و توایلایت روانه بازار فروش می شود.اما در این میان یک مشکل است زیرا قیمت های یاد شده به نظر می رسد برای خرید کاربران این برند مشکلاتی را به وجود آورد.

آیا قیمت پرچمداران هوآوی برای این گوشی های هوشمند مناسب است؟

در حال حاضر پرچمدار قبلی این برند قدرتمند با قیمتی در حدود 750 دلار به فروش می رسد و قیمت این گوشی هوشمند کمی بالاتر از حد معمول خواهد بود با این وجود حضور پردازنده ی هفت نانومتری کایرین 980 و سه لنز قدرتمند برای دوربین اصلی بدون شک یک گوشی هوشمند قدرتمند را به جهانیان معرفی می کند.

آیا قیمت پرچمداران هوآوی برای این گوشی های هوشمند مناسب است؟

پرچمدار ارزان تر این برند پیش بینی چه ویژگی های دارد

میت ۲۰ هواوی صفحه نمایش ۶.۳ اینچی خواهد داشت. این گوشی هوشمند دارای رزولوشن ۲۲۴۰ در ۱۰۸۰ و از پنل صفحه نمایش آمولد کمپانی سامسونگ ساخته شده است. هواوی در بخش پردازنده از پردازنده کایرین ۹۸۰ بر پایه معماری هفت نانومتری تشکیل شده است. این پردازنده جدید، نسخه تکامل یافته از کایرین ۹۷۰ ، قدرتمند ترین پردازنده حال حاضر هواوی است. هواوی قرار است در این گوشی هوشمند از رم نرم افزاری شش گیگابایتی استفاده می کند. باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری در نسخه میت ۲۰ نشان از باتری بهتر درمقایسه با سال های گذشته ی هواوی دارد. این کمپانی چینی از ابتدا بر روی فبلت های خود باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را استفاده می کرد و اکنون یک جهش بسیار خوب در بخش باتری شکل گرفته است. هواوی در این نسخه از گوشی های خود از رابط کاربری EMUI 9 به همراه اندروید بهره می برد.

به نظر می رسد کمپانی چینی هواوی قصد دارد از شارژر بی سیم جدید تری برای این گوشی هوشمند استفاده کند و با عرضه این شارژر به رقابت با کمپانی سامسونگ بپردازد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها