قیمت پرچمداران هواوی در بازار ایران چقدر است؟

0
990
قیمت پرچمداران هواوی در بازار ایران چقدر است؟

قیمت پرچمداران هواوی در بازار ایران این روزها باعث شده که فروش این گوشی های پرچمدار در بازار ایران رواج پیدا کند. در حال حاضر پرچمداران میت 20 و میت 20 پرو با تعدادی محدود در بازار ایران وجود دارد حال قصد داریم به بررسی قیمت پرچمداران هواوی در بازار ایران بپردازیم.

میت 20 پرو ؛ قیمتی کمتر از 10 میلیون

گوشی هوشمند میت 20 در بازار ایران طرفداران زیادی دارد، پرچمدار ارزان قیمت هواوی با قیمتی در حدود هشت میلیون و هشتصد هزار تومان روانه بازار فروش شده است ، البته حضور این پرچمداران به صورت رسمی نیست و این محصولات گارانتی شرکتی ندارند. میت 20 پرو با 128 گیگابایت حافظه داخلی و رم چهار گیگایایتی روانه بازار شده است.

میت 20 پرو ؛ بهترین گوشی هوشمند هواوی با قیمتی بالاتر از 12 میلیون تومان

گرانترین گوشی موبایل هواوی قیمتی معادل دوازده میلیون و پانصد هزار تومان دارد. این گوشی هوشمند که برترین دوربین گوشی های هوشمند موجود در بازار را در کنار پرچمدار سامسونگ در اختیار کاربران قرار می دهد، این گوشی هوشمند با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم شش گیگابایتی روانه بازار فروش شده است.

قیمت پرچمدران هواوی در بازار ایران در مقایسه با قیمت جهانی این گوشی های هوشمند به نظر منطقی است، با این وجود خرید یک گوشی هوشمند با قیمتی بالای 10 میلیون تومان شرایط سختی را برای علاقه مندان گوشی های هوشمند ایجاد کرده و کمپانی های سازنده گوشی های موبایل نیز کمتر توجهی برای ورود گوشی های پرچمدار خود به بازار ایران دارند، با این وجود باید منتظر روزهای آتی و شرایط بازار موبایل ایران بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها