قیمت پرچمدار شیائومی در بازار جهانی چقدر است؟

0
467

گوشی هوشمند می میکس 3 نسخه 5G را می توان یکی از برترین گوشی های هوشمند تاریخ این برند چینی در نظر گرفت از این رو به نظر می رسد با عرضه این محصول شیائومی سود خوبی با فروش آن به دست آورد. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که قیمت پرچمدار شیائومی در بازار جهانی چقدر است.
گوشی هوشمند می میکس 3 نسخه 5G در دو نسخه روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی های 128 و 256 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد و بر اساس اخبار منتشر شده نسخه پایه این گوشی هوشمند نزدیک به 600 یورو است. این موضوع در روز هایی که گوشی های 5G قیمت بسیار بالایی دارند جالب توجه خواهد بود.
این گوشی هوشمند قابلیت های بسیار خوبی دارد اما در این میان با یک موضوع رو به رو هستیم و آن ها باتری 3800 میلی آمپری این گوشی هوشمند است که به نظر برای یک گوشی هوشمند 5G مناسب نخواهد بود. البته تا عرضه این گوشی هوشمند نمی توان نظر دقیقی برای این موضوع اعلام کرد.
این گوشی هوشمند از ماه آینده روانه بازار فروش می شود و باید دید گوشی هوشمند می میکس 3 نسخه 5G که از ظاهری خاص بهره می برد می تواند مورد تایید کاربران قرار گیرد یا در مقایسه با پرچمداران 5G برند های رقیب عملکرد ضعیف تری خواهد داشت.
نظر شما در مورد قیمت پرچمدار شیائومی چیست؟ آیا شیائومی می تواند شرایط خوبی را برای کاربران رقم بزند یا برای عرضه یک محصول مناسب با اینترنت 5G زمان بیشتری نیاز دارد؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها