قیمت گوشی منعطف هواوی به زودی کاهش پیدا می کند

0
1748
قیمت گوشی منعطف هواوی به زودی کاهش پیدا می کند

قیمت گوشی منعطف هواوی به زودی اخبار جالب توجهی را به همراه خواهد داشت. در سال جاری عرضه گوشی های هوشمند منطف تغییرات جالبی را در بازار فروش گوشی های هوشمند ایجاد کرد، البته قیمت این محصول به حدی بالا بود که هرکسی توان خرید این گوشی های هوشمند را نخواهد داشت، حال اخباری از سوی کمپانی هواوی منتشر شده که نشان می دهد قیمت گوشی های منعطف هواوی به زودی با کاهش خوبی همراه خواهد بود.

در حال حاضر گوشی های هوشمند هواوی میت ایکس و سامسونگ گلکسی فولد قیمت هایی در حدود 1700 تا 2300 یورو قیمت دارند و از تمام گوشی های پرچمدار این دو برند گرانتر هستند موضوعی که باعث می شود نتوان انتظار فروش بسیار خوبی را از این دو گوشی هوشمند داشت.

آقای یو، مدیر عامل کمپانی هواوی به تازگی اعلام کرده که در آینده‌ای نه چندان دور تولید گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش تاشو به طور جدی تری دنبال می شود و هواوی در این زمینه پیشگام خواهد بود.بیشتر قیمت بالای این گوشی های هوشمند در مورد صفحه نمایش های منعطف این محصولات است و این موضوع باعث اختلاف میان قیمت گوشی های منعطف هواوی و سایر پرچمداران این برند محبوب می شود.مدیر عامل هواوی اعلام کرده است که به نظر به زودی شاهد عرضه گوشی های هوشمند منعطف در تمام قیمت های مورد نیاز کاربران خواهیم بود.

قیمت گوشی های منعطف هواوی چقدر است؟

قیمت گوشی های منعطف هواوی مدتی پیش لقب گرانتر گوشی هوشمند این برند چینی را به خود اختصاص داد، میت ایکس هواوی 2300 یورو قیمت دارد و در مقایسه با گوشی هوشمند منعطف سامسونگ طرفداران بسیار بیشتری دارد و به نظر انتخاب جالب تری در مقایسه با گلکسی فولد سامسونگ خواهد بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها