قیمت گوشی موبایل گلکسی A40 سامسونگ به صورت غیر رسمی فاش شد

0
1801
قیمت گوشی موبایل گلکسی A40 سامسونگ به صورت غیر رسمی فاش شد

قیمت گوشی موبایل گلکسی A40 سامسونگ اعلام شد. بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 249 یورو در اختیار کاربران قرار می گیرد.

این گوشی هوشمند به تازگی تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده و به نظر به زودی به صورت رسمی رونمایی می شود، در مورد رونمایی این گوشی هوشمند هنوز زمان و مکان دقیقی اعلام نشده اما به نظر شاهد رونمایی از این محصول در کشور هند باشیم.

قیمت گوشی موبایل گلکسی A40 این موضوع را به خوبی تایید می کند که سامسونگ قصد دارد رقابت جالبی را با برند های چینی آغاز کند، این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.4 اینچی اینفینیتی یو با فناوری سوپرآمولد و رزولوشن فول اچ دی پلاس روانه بازار فروش می شود، نسبت تصویر این محصول 19.5 به 9 است. این صفحه نمایش برای یک گوشی هوشمند 250 دلاری مناسب خواهد بود.

گلکسی A40 سامسونگ با چه پردازنده ای روانه بازار فروش می شود؟

این گوشی هوشمند با رم چهار گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت در کنار پردازنده اگزینوس 7904 می تواند شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد کند. این پردازنده 14 نانومتری در کنار رم چهار یکی از برترین ویژگی های این گوشی هوشمند به شمار می رود.

در مورد دوربین این گوشی هوشمند هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است اما به نظر شاهد یک دوربین دوگانه خواهیم بود، بسیار بعید است که این گوشی هوشمند با یک لنز دوربین روانه بازار فروش شود.

نظر شما در مورد قیمت گوشی موبایل گلکسی A40 سامسونگ چیست ؟ آیا این قیمت برای گوشی هوشمند میان رده سامسونگ مناسب خواهد بود یا سامسونگ باز هم باید قیمت محصولات خود را کاهش دهد؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها