قیمت گوشی های آیفون در بازار ایران چقدر است؟

0
530

گوشی های هوشمند آیفون را هموراه در کنار گرانترین گوشی های هوشمند قرار داده ایم، این گوشی های هوشمند در بازار ایران همواره مورد تایید کاربران بوده و توانسته فروش خوبی به دست آورد، با این وجود قیمت بالای این محصولات در سال اخیر شرایط خاصی را ایجاد کرده که قیمت های آن ها بیش از گذشته جلب توجه می کند، در این بخش قصد داریم به بررسی قیمت گوشی های آیفون در بازار ایران را بررسی کنیم.

در ابتدا بهتر است این موضوع را بیان کنیم که قیمت های در نظر گرفته شده برای ماه اردیبهشت است و ممکن است کمی دچار تغییرات شود.

گرانترین قیمت گوشی های آیفون مربوط به کدام موبایل است؟

گوشی های هوشمند آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس در حال حاضر گرانترین گوشی های کمپانی اپل به شمار می روند، گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس در سه نسخه 64، 256 و 512 گیگابایتی در بازار به فروش می رسد و شاهد قیمت 18.5 میلیون تومان برای نسخه 64 گیگابایت به عنوان ارزان ترین نسخه این برند هستیم. در کنار این محصول، نسخه 256 گیگابایتی نیز با قیمتی نزدیک به 21 میلیون تومان به فروش می رسد. گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس نسخه 512 گیگابایتی نیز حدود 25 میلیون تومان قیمت دارد. حضور این قیمت ها در بازار بسیار جالب توجه است، قیمت این گوشی های هوشمند در شرایطی بالای 20 میلیون تومان است که پرچمدارانی مانند میت 20 پرو هواوی در حدود 12 میلیون تومان به فروش می رسند.

آیفون ایکس اس را می توان برادر کوچکتر این محصول معرفی کرد. آیفون ایکس اس نسخه 64 گیگابایتی حدود 16 میلیون تومان قیمت دارند و نسخه 256 گیگابایتی نیز نزدیک به 19 میلیون تومان به فروش می رسد. گوشی هوشمند آیفون ایکس اس از نظر ساختاری یکی از جذاب ترین محصولات اپل است که با وجود ابعاد صفحه نمایش مناسب و سخت افزار قدرتمند مورد تایید کاربران قرار می گیرد.گرانترین قیمت گوشی های آیفون مربوط به کدام موبایل است؟

آیفون ایکس آر؛ پرچمداری از نوع محصولات خوش قیمت

محبوب ترین گوشی هوشمند کمپانی اپل، این روز ها شرایط خوبی را به دست آورده است، آیفون ایکس آر در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی به فروش می رسد. نسخه 64 گیگابایتی این محصول قیمتی در حدود 13.5 میلیون تومان دارد و نسخه 128 گیگابایتی آن نیز که در حال حاضر به عنوان پرفروش ترین محصول آیفون به شمار می رود با قیمتی نزدیک به 15 میلیون تومان به فروش می رسد. این گوشی های هوشمند را می توان خرید های به نسبت ارزان تر از سایر گوشی های این برند دانست.

گوشی هوشمند آیفون ایکس ؛ همچنان پرطرفدار

گوشی های موبایل آیفون ایکس از ابتدا مورد توجه کاربران قرار گرفت. این گوشی های هوشمند در دو نسخه 64 و 256 گیگابایتی به فروش می رسد. آیفون ایکس اس نسخه 64 گیگابایتی در حدود 14 میلیون تومان قیمت دارد و نسخه گرانتر این محصول نیز حدود دو میلیون تومان گرانتر و نزدیک به 16 میلیون تومان فروخته می شود.قیمت گوشی های آیفون ، گوشی هوشمند آیفون ایکس ؛ همچنان پرطرفدار

با توجه به بررسی قیمت گوشی های آیفون یک سوال پیش می آید، آیا پرداخت این هزینه های سنگین در مقایسه با برند های دیگر ارزش خرید بالایی دارد؟ نظر شما در این زمینه چیست؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها