قیمت گوشی های موبایل آیفون در بازار ایران چقدر است؟

0
320
قیمت گوشی های موبایل آیفون در بازار ایران چقدر است؟

گوشی های هوشمند آیفون با وجود قیمت بالا در بازار ایران همواره مورد کاربران بوده است. در حال حاضر تمام گوشی های هوشمند این برند در بازار ایران وجود دارند و در این بخش قصد داریم به بررسی قیمت گوشی های موبایل آیفون در بازار ایران بپردازیم.

قیمت گوشی های موبایل آیفون در بازار ایران در اولین ماه سال 98

گوشی های آیفون ایکس اس مکس در بازار ایران را می توان گرانترین گوشی های هوشمند دانست. این گوشی های هوشمند در نسخه های 256 گیگابایتی با قیمتی در حدود 20 میلیون تومان به فروش می رسد و نسخه 64 گیگابایتی آن نیز با قیمتی در حدود 18 میلیون تومان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

نسخه 512 گیگابایتی این محصول نیز با قیمتی در حدود 23 میلیون تومان به فروش می رسد. آیفون ایکس اس مکس برترین دوربین در میان گوشی های هوشمند آیفون را دارد و گرانترین محصول این برند به شمار می رود.

گوشی های آیفون ایکس اس نیز در بازار ایران موجود هستند. این گوشی های هوشمند با قیمتی در حدود 15 میلیون و پانصد هزار تومان در نسخه 64 گیگابایتی و نسخه 256 گیگابایتی آن نیز دو میلیون گرانتر از نسخه پایه است. گوشی های هوشمند آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس شباهت های بسیاری به یکدیگر دارند و گوشی آیفون ایکس در ماه های اخیر مورد توجه کاربرانی بوده که به گوشی های هوشمند با صفحه نمایش کوچک علاقه مند هستند.

در کنار گوشی های هوشمند یاد شده آیفون ایکس اس آر یا همان آیفون با قیمت مناسب قرار دارد. این گوشی هوشمند را می توان یک خرید جذاب در بازار ایران دانست و نسخه 64 گیگابایتی این محصول 12 میلیون تومان قیمت دارد و نسخه 128 گیگابایتی آن نیز حدود یک میلیون تومان به فروش می رسد.

پس از بررسی قیمت گوشی های هوشمند آیفون که به عنوان جدیدترین پرچمدار این برند در بازار حضور دارند سراغ گوشی هوشمند آیفون ایکس می رویم. این گوشی هوشمند همچنان فروش بسیار خوبی در بازار ما دارد و طرفداران این گوشی هوشمند در مقایسه با سایر مدل ها بیشتر است.قیمت گوشی های موبایل آیفون در بازار ایران در اولین ماه سال 98

آیفون ایکس همچنان پرطرفدار است

آیفون ایکس در نسخه 64 گیگابایتی حدود 14 میلیون تومان به فروش می رسد و نسخه بالاتر آن نیز با قیمتی معادل 16 میلیون تومان به فروش می رسد، با این وجود این گوشی هوشمند همچنان مورد تایید کاربران است. آیفون ایکس اولین گوشی هوشمند این برند است که با بریدگی صفحه نمایش روانه بازار فروش شد و توانست شرایطی را برای برندهای دیگر ایجاد کند و به طور کلی نقطه ای برای آغاز عرضه گوشی های هوشمند با کمترین حاشیه صفحه نمایش دانست.

در کنار گوشی های هوشمند یاد شده آیفون 8 و آیفون 8 پلاس حضور دارند. این گوشی های هوشمند در نسخه های مختلفی در اختیار کاربران قرار می گیرد. گوشی آیفون ایکس نسخه 64 گیگابایتی حدود 10 میلیون تومان قیمت دارد و نسخه 256 گیگابایتی آن نیز با قیمت حدود 11 میلیون تومان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

گوشی هوشمند آیفون 8 پلاس نیز مانند آیفون ایکس فروش خوبی دارد.

نسخه 64 گیگابایتی این محصول 11 میلیون تومان قیمت دارد و نسخه 256 گیگابایتی آن نیز با قیمتی در حدود 13 میلیون تومان به فروش می رسد.

نکته جالب توجه در مورد قیمت گوشی های موبایل آیفون در بازار ایران این موضوع است که با وجود اینکه گوشی های هوشمند این برند با قیمتی کمتر از 10 میلیون تومان به فروش نمی رسند اما محصولات این برند همچنان پرطرفدار هستند. البته در  این مقاله این موضوع را در نظر داشته باشید که گوشی های هوشمند یاد شده ممکن است در برخی رنگ ها تفاوت قیمت داشته باشد.

نظر شما در مورد قیمت گوشی های موبایل آیفون در بازار ایران چیست ؟ آیا این گوشی های هوشمند در مقایسه با قیمت ارزش خرید بالایی دارند؟ نظر شما در مورد رقابت این برند قدرتمند با گوشی های هوشمند اندرویدی چیست؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها