قیمت گوشی های پرچمدار سامسونگ در بازار ایران چقدر است؟(خرداد 98)

0
1594
قیمت گوشی های پرچمدار سامسونگ در بازار ایران چقدر است

گوشی های هوشمند سامسونگ را باید پرطرفدارترین محصولات در بازار جهانی معرفی کرد، این کمپانی کره ای مدت ها است توانسته خود را به عنوان پرفروش ترین برند موبایل مطرح کند، در حال حاضر گوشی های هوشمند سری اس و نوت این کمپانی در بازار ایران موجود هستند و در این بخش قصد داریم به بررسی قیمت آن ها بپردازیم.

گلکسی اس 10 پلاس؛ گران ترین محصول سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی اس 10 پلاس را باید برترین و گرانترین محصول این برند در بازار ایران در نظر گرفت. این گوشی هوشمند قابلیت های بسیار زیادی دارد و به نوعی رقیبی جدی برای پرچمداران برند های مطرح به شمار می رود. نسخه 128 گیگابایتی این محصول قیمتی در حدود 12 میلیون و 200 هزار تومان دارد. این قیمت مشابه قیمت پرچمدار هواوی است و این دو محصول تقریبا در یک رده قیمت به فروش می رسد.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی است.نسخه رم 8 این گوشی هوشمند در بازار موجود است.نسخه 128 گیگابایتی این محصول با رم 8 گیگابایتی این گوشی هوشمند را به یکی از جذاب ترین گوشی های موبایل موجود در بازار ایران تبدیل کرده است. این گوشی هوشمند از پردازنده 8 نانومتری اگزینوس 9820 ساخته شده و یکی از قدرتمند ترین گوشی های تاریخ موبایل در بخش پردازنده به شمار می رود.

قدرت این محصول به پردازنده محدود نیست و کیفیت بالای دوربین اس 10 پلاس نیز در چند ماه اخیر شگفتی های بسیاری رابه همراه داشته است. این گوشی هوشمند دارای سه لنز برای دوربین اصلی و همچنین دو لنز دوربین سلفی است، لنز های 12،12 و 16 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و لنز های 10 و 8 مگاپیکسلی نیز شرایط خیره کننده ای را در این بخش به همراه داشته اند. گلکسی اس 10 پلاس؛ گران ترین محصول سامسونگ

گلکسی اس 10

نسخه ساده پرچمدار سامسونگ ابعاد بسیار مناسبی دارد و صفحه نمایش 6.1 اینچی از دید بسیاری از کاربران برای یک گوشی هوشمند پرچمدار مناسب است، این گوشی هوشمند نیز با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایت به فروش می رسد و قیمت این محصول در بازار ایران حدود 10 میلیون و پانصد هزار تومان قیمت دارد.

در بخش دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای دوربین سه گانه مشابه نسخه پلاس است اما در بخش دوربین سلفی شاهد تنها یک لنز برای این محصول هستیم. البته این لنز 10 مگاپیکسلی کیفیت بسیار خوبی دارد و حضور یک لنز را نمی توان نشان از ضعف این محصول در نظر گرفت. پردازنده پرچمدار سامسونگ نیز مانند نسخه پلاس این محصول است و شاهد پردازنده 8 نانومتری اگزینوس 9820 برای این گوشی هوشمند قدرتمند هستیم.گلکسی اس 10

گلکسی نوت 9 ؛ همچنان پرفروش در بازار ایران

گوشی های سری نوت سامسونگ در بازار ایران هموراه مورد تایید کاربران بوده و یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید یک گوشی هوشمند پرچمدار به شمار می آید.گلکسی نوت 9 قیمت پایین ترین نسبت به دو گوشی هوشمند یاد شده دارد و علت آن نیز قدیمی تر بودن این محصول است. گلکسی نوت 9 با بهره گیری از قلم اس پن برای طراحی و طرفداران گوشی های با صفحه نمایش بسیار بزرگ خرید جالب توجهی است.

این گوشی هوشمند قیمتی نزدیک به 10 میلیون تومان دارد و نسخه 128 گیگابایتی با رم 6 گیگابایتی این محصول در بازار ایران موجود است. گلکسی نوت 9 در کنار قلم با کیفیت باتری و صفحه نمایش خیره کننده ای دارد به نوعی که با وجود گذشته ماه ها از رونمایی آن هنوز هم در کنار برترین ها قرار می گیرد.

گلکسی نوت 9 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی است و وزن 201 گرمی برای این محصول با وجود اینکه به نظر بسیار زیاد است اما کمتر مورد انتقاد قرار گرفته است.

در این بخش تلاش کردیم به مرور قیمت گوشی های پرچمدار سامسونگ در بازار ایران بپردازیم. این گوشی های هوشمند از قیمت های حدود 10 میلیون تومان آغاز می شود و طرفداران زیادی در بازار دارد. نظر شما در مورد قیمت گوشی های پرچمدار سامسونگ در بازار ایران چیست؟ آیا ااین گوشی های هوشمند ارزش خرید بالایی دارند؟ گلکسی نوت 9

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها