قیمت گوشی های پرچمدار سامسونگ در بازار ایران چقدر است؟

0
1595
قیمت گوشی های پرچمدار سامسونگ در بازار ایران چقدر است؟

گوشی های هوشمند پرچمدار جدید سامسونگ به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شده اند، این گوشی های هوشمند که می توان آن ها را کامل ترین گوشی هوشمند موجود در بازار جهانی دانست، قیمت های بالایی دارند که در این بخش قصد داریم به بررسی قیمت گوشی های پرچمدار سامسونگ در بازار ایران بپردازیم.

قیمت گوشی های پرچمدار سامسونگ در بازار ایران بالای 10 میلیون است

گوشی هوشمند گلکسی اس 10 در سه نسخه وارد بازار ایران شده است و نسخه پلاس این گوشی هوشمند با حافظه داخلی 128 گیگابایتی قیمتی معادل 15 میلیون تومان دارد و نسخه عادی گلکسی اس 10 نیز قیمتی نزدیک به 13.5 میلیون تومان قیمت دارد. این دو گوشی هوشمند را می توان از جذاب ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار جهانی دانست. نسخه ارزان قیمت سامسونگ نیز حدود 12.5 میلیون تومان قیمت دارد.

در کنار پرچمداران سری اس 10 سامسونگ، گلکسی نوت 9 سامسونگ نیز حضور قدرتمندی در بازار ایران دارد. این گوشی هوشمند با قلم منحصر به فرد خود با قیمتی در حدود 9 میلیون و نهصد هزار تومان به فروش می رسد. این نسخه از پرچمداران سامسونگ قیمت تقریبا مناسبی در میان پرچمداران گوشی های هوشمند دارد و فروش بهتری را تجربه می کند.

قیمت گوشی های پرچمدار سامسونگ در بازار ایران به گونه ای است که بیشتر کاربران علاقه دارند از گوشی های هوشمند میان رده استفاده کنند و خرید و فروش گوشی های هوشمند پرچمدار در بازار ایران رونق خاصی ندارد و بیشتر کاربران ترجیح می دهند گوشی های سری A سامسونگ را به عنوان جایگزین مناسبی برای گوشی های پرچمدار سامسونگ در نظر بگیرند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها