قیمت گوشی های پرچمدار شیائومی اعلام شد ؛ مثل همیشه مقرون به صرفه

1
2268
قیمت گوشی های پرچمدار شیائومی اعلام شد؛ مقرون به صرفه مثل همیشه

قیمت گوشی های پرچمدار شیائومی فاش شد. گوشی های پرچمدار شیائومی تا ساعاتی دیگر رونمایی می شوند. این گوشی های هوشمند ویژگی های جذابی دارند و به نظر می رسد فروش بسیار خوبی را تجربه خواهند کرد. امروز قیمت این گوشی های هوشمند نیز اعلام شد و طبق انتظار، تمام پرچمداران این کمپانی چینی کمتر از 900 دلار قیمت دارند.

از نکات جذاب این رونمایی، رونمایی از گوشی هوشمند شیائومی Mi9 اکسپلورر به عنوان برترین گوشی هوشمند (بر اساس ادعای مدیران این کمپانی) است. حال باید دید می توان این گوشی هوشمند را قدرتمندترین گوشی موبایل از دیدگاه های معتبر دانست یا گوشی هوشمند قدرتمندتری روانه بازار فروش خواهد شد.

قیمت گوشی های پرچمدار شیائومی به شرح زیر است

بر اساس اخبار منتشر شده، گوشی هوشمند شیائومی Mi9 در سه نسخه 64، 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار فروش می شود. نسخه پایه این گوشی موبایل با شش گیگابایت حافظه رم قیمتی در حدود 490 دلار دارد. نسخه های دیگر نیز با رم هشت گیگابایتی روانه بازار فروش می شوند که 520 و 545 دلار قیمت خواهند داشت. در کنار این سه نسخه، شیائومی قصد رونمایی از یک نسخه سفارشی را دارد که آن نیز از نظر سخت افزار شبیه گران ترین نسخه پرچمدار شیائومی است و قیمتی در حدود 740 دلار دارد.

ویژگی های این پرچمدار در مقایسه با قیمت گوشی های پرچمدار شیائومی جالب توجه است

اما خاص ترین گوشی هوشمند در میان گوشی های این برند را می توان گوشی هوشمند شیائومی Mi9 اکسپلورر دانست. این گوشی هوشمند همانطور که بیان شد برای کسب عنوان بهترین گوشی، وارد بازار جهانی می شود. شیائومی برای این محصول قیمتی در حدود 885 دلار را در نظر گرفته است.

ویژگی های این پرچمدار در مقایسه با قیمت گوشی های پرچمدار شیائومی جالب توجه است که در زیر برخی از خصوصیات این گوشی هوشمند را با هم مرور می کنیم.

بر اساس اخبار منتشر شده، صفحه نمایش گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 از پنل صفحه نمایش آمولد (ساخت کمپانی سامسونگ) ساخته شده است و از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. این شرایط می تواند توان رقابتی شیائومی با برندهای دیگر به خصوص سامسونگ و هواوی را افزایش دهد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند دارای ویژگی هایی مانند Reading Mode 2.0 و Sunlight Mode 2.0  بوده که به بهبود خوانایی متون روی این گوشی موبایل کمک می کند.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند قابلیت دیگری را در خود جای داده است؛ حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند نیز داخل صفحه نمایش قرار دارد. به طور کلی می توان سال 2019 را سال قرار گرفتن حسگر اثر انگشت ها روی صفحه نمایش دانست. این صفحه نمایش از نسخه ششم گوریلا گلس نیز بهره می برد و انتظار می رود مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و خط و خش داشته باشد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
fardad
fardad
4 سال پیش

دوستان من قصد خرید این رو دارم هر کجا پرسیدم و تحقیق کردم همه گفتن خوبه ولی خوب چرا این امکانات با این قیمت چیزایی که تو سایتا میگن هم الکیه یعنی این ارزش خرید داره دوستان هر کسی هر ترفندی یا هر نظری داره بگه درسته ارزونه نسبت به امکاناتش ولی کم پولی نیست
ردمی 7 هم خوبه اما میان ردس با mi9 از زمین تا اسمون فرق میکنه