قیمت گوشی هوشمند Xperia XZ3 سونی پایین تر از حد انتظار است

0
2071

کالاسودا- قیمت گوشی هوشمند Xperia XZ3 سونی مشخص شد. این کمپانی قدرتمند به تازگی ازپرچم دار جدید خود رونمایی کرد و بسیاری از کاربران و علاقه مند تکنولوژی را به سمت خود جذب کرد. با تازگی پیش فروش گوشی هوشمند Xperia XZ3 سونی در آلمان آغاز شده و به همین دلیل قیمت و رنگ های موجود برای این گوشی هوشمند در اختیار کاربران قرار گرفت.

سونی در سال جدید تغییرات بسیاری را بر روی گوشی هوشمند خود ایجاد کرده است یکی از این تغییرات استفاده از صفحه نمایش BRAVIA OLED است که سونی را قدرتمند تر از تمام برند ها مشخص می کند. این صفحه نمایش نکته بسیار امیدوار کننده ای برای این شرکت قدرتمند و قدیمی محسوب می شود که سال های اخیر موفقیت بسیاری به دست نیاورده است.

همانطور که بیان شد قیمت گوشی هوشمند Xperia XZ3 سونی مشخص است و به نظر می رسد سونی گوشی هوشمند خود را در آمازون پیش فروش می کند. آمازون آلمان قیمت گوشی هوشمند Xperia XZ3 سونی را 799 یورو اعلام کرده و در کنار این گوشی هوشمند یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی به کاربران هدیه داده می شود. پیش فروش این گوشی هوشمند از تاریخ 5 اکتبر آغاز می شود و به نظر می رسد سونی بتواند فروش بسیار خوبی را به دست آورد.

گوشی هوشمند Xperia XZ3 سونی در رنگ های مشکی ، نقره ای، سفید، سبز و قرمز روانه بازار فروش خواهد شد و آمازون تمام این رنگ ها را برای پیش فروش در اختیار کاربران قرار داده است.

قابلیت های گوشی هوشمند Xperia XZ3 سونی به شرح زیر است:

گوشی هوشمند Xperia XZ3 حاشیه های کمتری نسبت به نسخه قدیمی تر دارد اما سونی همچنان ظاهر همیشگی پرچم دار خود را حفظ کرده است. پرچم دار سونی دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس روانه بازار خواهد کرد. رم نرم افزاری این گوشی هوشمند شش گیگابایت خواهد بود و از پردازنده اسنپدراگون۸۴۵ استفاده خواهد کرد که به نظر می رسد از فناوری جدید پردازنده گرافیکی نیز استفاده شود این گوشی بسیار قدرتمند دارای باتری ۳۲۴۰ میلی آمپری است که برای این گوشی هوشمند بسیار مناسب خواهد بود.

کمپانی سونی در این گوشی هوشمند از لنز ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می کند. بر طبق این گزارش ها این لنز کوچک ترین سایز پیکسل ها را دارد و این سایز هر پیکسل ۰.۸ میکرو متر خواهد بود رقمی که بسیار شگفت انگیز است و این موضوع نشان می دهد که برترین کارایی را با لنز ۴۸ مگاپیکسلی خواهیم داشت.

سنسور جدید IMX586 قصد دارد به رقابت با دوربین های SLR بپردازد. سونی در این لنز قصد دارد با به کار گیری فناوری های خود به پویایی تصاویر و کیفیت بالایی آن ها کمک کند. سونی قصد دارد در IMX586 از فیلتر های Quad Bayer استفاده کند و برای بالاتر بردن کیفیت تصاویر از پیکسل های دو در دو استفاده خواهد کرد. با این شرایط عکاسی در نور کم و شرایط بسیار سخت را ممکن می سازد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها