قیمت گوشی گوگل پیکسل 3a کمی بالاتر از حد انتظار اعلام شد

0
282

قیمت گوشی گوگل پیکسل 3a به صورت غیر رسمی اعلام شد. گوگل قصد دارد در ماه های آینده گوشی هوشمند میان رده خود را وارد بازار فروش کند از این رو حواشی بسیاری برای این گوشی موبایل وجود دارد. بر اساس اخیار موجود این گوشی هوشمند را می توان نسخه لایت گوشی پیکسل 3 در نظر گرفت.
بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی هوشمند در تمام کشور هایی که گوگل فعالیت دارد عرضه می شود و این شرکت قیمتی در حدود 450 یورو را برای این محصول در نظر گرفته است. قیمت 450 یورو به نظر برای این گوشی هوشمند گران است اما با توجه به سیاست های گوگل این قیمت قابل پیش بینی بود.
قیمت گوشی گوگل پیکسل 3a که 450 یورو اعلام شده به نظر برای گوشی های هوشمند با رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است با این وجود به نظر می رسد این گوشی هوشمند در نسخه های دیگری نیز روانه بازار فروش شود زیرا شایعاتی در مورد عرضه این گوشی هوشمند با رم 6 گیگابایتی نیز وجود دارد.
در کنار قیمت گوشی گوگل پیکسل 3a شایعاتی دیگری نیز وجود دارد و به نظر می رسد این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی ، سفید و بنفش روانه بازار فروش شود. این گوشی هوشمند مطابق انتظار از یک لنز 12 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک لنز 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده کرده است.
این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 5.6 اینچی روانه بازار فروش می شود و به احتمال زیاد از میان پردازنده های اسنپدارگون 670 و اسنپدراگون 710 یکی به عنوان مغز پردازشی این گوشی هوشمند پرطرفدار انتخاب خواهد شد.
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها