قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ در بازار ایران و جهان

0
2081
قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ در بازار ایران و جهان

قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ یکی از موضوعاتی است که در بازار ایران و جهان، سوال های بسیاری را برای کاربران ایجاد کرده است. امروز قصد داریم به بررسی قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ یا همان گوشی هوشمند گلکسی A9 نسخه 2018 بپردازیم. قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ در روزهای قبل از رونمایی این محصول یکی ازسوال های کاربران این برند محسوب می شد.

قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ در بازار جهانی چقدر است؟

این گوشی هوشمند در بازار جهانی به عنوان یک میان رده در نظر گرفته می شود. این گوشی هوشمند را می توان گران ترین گوشی میان رده سامسونگ در نظر گرفت که ویژگی های بسیار جالبی دارد. این گوشی هوشمند در بازار جهانی حدود 500 دلار قیمت دارد، البته قیمت این محصول در بازار کشورهای مختلف متفاوت است.

در فروشگاه اینترنتی آمازون قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ در حدود 480 دلار است. با وجود اینکه با حدود 600 دلار می توان از برندهای چینی انتظار یک پرچمدار را داشت اما قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ به نظر مناسب می آید. به نوعی قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ مورد تایید کاربران نیز است. این کمپانی در نظر دارد با قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ شرایط بسیار خوبی را برای ادامه مسیر میان رده های خود فراهم کند.

قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ در بازار ایران چقدر است؟قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ در بازار جهانی چقدر است؟

طبق روال سال های گذشته عادت داشتیم که گوشی های میان رده را تا 2میلیون تومان خریداری کنیم و پس از این رده قیمت، شاهد گوشی های پرچمدار بودیم. اما شرایط بازار ایران در سال جاری بسیار تغییر کرد و خرید گوشی موبایل نیز دستخوش تغییراتی شد.

در بازار موبایل ایران قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ در بازه 5 تا 6 میلیون تومان قرار دارد. قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ نزدیک به 5میلیون و 200هزار تومان است. این قیمت با توجه به ویژگی هایی که نماینده سامسونگ دارد، در مقایسه با سایر میان رده های موجود در بازار کمی گران تر است. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که رقیب اصلی سامسونگ یعنی هواوی گوشی های ارزان قیمت تری در بازار دارد و این موضوع را باید در نظر گرفت که فروش هواوی در بازار ایران بیش از سامسونگ در این رده قیمتی است.

با این وجود قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ در بازار ایران متناسب با ویژگی های این محصول قابل توجیه است. محصولی نزدیک به 500 دلار و فروشی نزدیک به 5میلیون تومان به نظر شرایط تقریبا مناسبی را برای کاربران رقم خواهد زد.

آیا خرید گوشی چهار دوربینه سامسونگ متناسب با قیمتش منطقی است؟

در بخش بالا در مورد قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ در بازار ایران و جهان صحبت کردیم. به طور کلی ققیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ خبر از یک محصول میان رده باکیفیت می دهد. سامسونگ برای این محصول چهار لنز دوربین را در نظر گرفته است. این موضوع در شرایطی است که پرچمداران هواوی با سه لنز روانه بازار فروش می شوند. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که دوربین پرچمداران هواوی بسیار قدرتمندتر است. به طور کلی در بخش دوربین این گوشی هوشمند شرایط بسیار خوبی متناسب با قیمتش دارد و بخش دوربین توجیهی برای قیمت بالای این محصول در مقایسه با میان رده های دیگر است.آیا خرید گوشی چهار دوربینه سامسونگ متناسب با قیمتش منطقی است؟

دلیل دیگری که برای منطقی بودن قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ در نظر گرفته می شود، بخش سخت افزاری این گوشی موبایل است. پردازنده اسنپدراگون 660 در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی و رم نرم افزاری شش گیگابایتی شرایط خیره کننده ای را برای کاربران رقم خواهد زد؛ شرایطی که به خوبی قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ را توجیه می کند.

با این وجود قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ از ابعاد دیگری نیز مورد بررسی است و در تمام بخش ها به نظر می رسد این گوشی هوشمند شرایط خوبی را برای کاربران فراهم کند. نظر شما در مورد قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ چیست؟ آیا با حدود 5میلیون تومان می توان خرید بهتری در مقایسه با میان رده سامسونگ و خرید بهتری با قیمت گوشی 4دوربینه سامسونگ داشت.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها