لاستیک پرنده ولوو!

0
834

لاستیک پرنده ولوو!|کالاسوداکالاسودا – کمپانی مادر ولوو میخواهد تا سال 2019 خودروی پرنده خود را طراحی کرده و به فروش برساند.

شرکت مادر ولوو پیش بینی کرده است که طی دو سال آینده خودروهای پرنده حقیقی در جاده های حقیقی (و آسمانها!) خواهند بود و این فانتزی علمی که از کودکی در ذهن همه ما وجود داشت به حقیقت خواهد پیوست. گروه هولدینگ ژیجانگیلی، شرکت چینی مادر برندهای خودروسازی ولوو و لوتوس، در حال آماده سازی نسل بعدی مسافربری توسط استارتاپ Terrafugia هستند. این شرکت به طراحی خودروهای پرنده فانتری مربوط به آینده به نام های Transition و TF-X و این همکاری جدید با شرکت گیلی معروف است.

استارتاپ Terrafugia بیان کرده است که با تولید خودروی پرنده Transition که در سال 2019 به بازار می اید، شیوه مسافربری را از روی زمین به سمت آسمانها تغییر دهند. این شرکت اعلام کرده است که تا سال 2023 نیز خودروی پرنده TF-X را تولید و عرضه خواهد کرد. این دو خودرو تجربه ای منحصر به فرد به رانندگان و خلبانان در رانندگی در مسیرهای هوایی خواهند داد.

 طراحی TF-X اندکی متفاوت است و اوج گرفتن و نشستن آن به صورت عمودی و نزدیک به طراحی تاکسی پرنده ای که اخیرا اوبر در دوبی تست پرواز ان را امتحان کرده بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها