لامپ جدید ساخت کمپانی دایسون 60 سال عمر می‌کند

0
3266

جدیدترین لامپ کمپانی دایسون/ Dyson  با نام Lightcycle Morph یکی از منعطف‌ترین آن‌ها است که قابلیت تبدیل شدن به شمع را نیز دارد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، در نگاه اول این لامپ شبیه به لامپ Dyson Lightcycle است که سال گذشته معرفی شد  و بسیاری از ویژگی های کلیدی مشابه با مدل قبلی از جمله امکان تنظیم خودکار بر اساس میزان نور موقعیت مکانی شما را در خود جای داده است.

همچنین دارای سه محور است که با استفاده از آن امکان چرخش در موقعیت های مختلف و همچنین امکان تقلید نور شمع را نیز دارد. اما شما باید برای این نسخه به روز شده و جدید حداقل 650 دلار هزینه کنید.

در این لامپ به منظور استفاده از نور غیرمستقیم می توانید سری آن بپرخانید.  علاوه بر این شما می توانید از لامپ Lightcycle Morph را برای روشنایی هنری استفاده کنید. لامپ Morph همچنین با درخشش گرم و نارنجی خود می تواند نور شمع را تقلید کند.

لامپ Morph در حال حاضر در مدل میزی با قیمت (650 دلار) و نسخه کف (850 دلار) موجود است. قطعاً این مقدار  هزینه برای یک لامپ زیاد است، اما طبق گفته این شرکت  به لطف سیستم خنک کننده  خاص خود طول عمر زیادی دارد. به گفته این کمپانی این لامپ می تواند تا 60 سال عمر کند.

لامپ Morph همانند مدل قبلی بسته به سن شما  نور خود را تنظیم می کند. طبق گفته Dyson یک فرد 65 ساله به چهار برابر نور بیشتر از یک جوان 20 ساله نیاز دارد.

علاوه بر این شما می توانید حالت های از پیش تعیین شده مانند مطالعه، استراحت  و بیدار شدن را انتخاب کنید یا حداکثر 20 تنظیم نور مختلف را برای مطابقت با ترجیحات شخصی خود اختصاص دهید.

مورف دارای پورت USB-C و سنسور حرکت است ، بنابراین هنگامی که از آن استفاده نمی کنید خاموش می شود و  با توجه به شرایط تغییراتی در نور خود اعمال خواهد کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها