اینستاگرام تعداد لایک ها را حذف می کند، آغاز مخفی کردن پاسخ ها در توییتر

0
471
اینستاگرام تعداد لایک ها را حذف می کند، آغاز مخفی کردن پاسخ ها در توییتر

اینستاگرام در اوایل سال جاری اعلام کرد که در حال آزمایش و ایجاد یک تغییر است و بر اساس آن تعداد لایک ها در هر پست مخفی می شود، حال اخباری منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت آزمایش های خود را در 6 کشور آغاز کرده است و این احتمال وجود دارد که در کشور های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد.

در حال حاضر کانادا، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، برزیل، استرالیا و نیوزلند شامل این آزمایش می شود و کاربران شرایط جدیدی را تجربه می کنند. البته در نظر داشته باشید که شما هنوز هم می توانید تعداد لایک های پست خود را ببینید و آن ها را با سایر پست های خود مقایسه کنید، با این وجود نمی توانید ببینید که تعداد پست های دیگران چقدر لایک شده است و پست هایی که لایک می کنید نیز تعداد لایک ها نمایش داده نمی شود.

اینستاگرام در تلاش است تا شرایطی را ایجاد کند که کاربران و فالور های اینستاگرام بر اساس کیفیت تصاویر و ویدئو های به اشتراک گذاشته شده تمرکز کنند و به نوعی اولویت در اینستاگرام کیفیت مطالب در نظر گرفته شود، نه تعداد لایک افراد.توییتر قابلیت Hide Replies را عرضه می کند

توییتر قابلیت Hide Replies را عرضه می کند

توییتر قابلیت جالبی را امروز مورد آزمایش قرار داد. این قابلیت برای اولین بار در کانادا مورد استفاده قرار گرفت. این آزمایش با ویژگی به نام Hide Replies همراه است و و به کاربارن اجازه می دهد تا توییت های خود را پنهان کنند، پنهان کردن این توییت ها می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

البته در نظر داشته باشید که دسترسی به این پاسخ ها توسط کاربر بسیار ساده است و با انتخاب گزینه Hidden Replies برای شما قابل مشاهده است. هدف از این ویژگی را باید تشویق کاربران برای گفتگوهای اجتماعی دانست. توییتر ادعا می کند این موضوع برای داشتن مکالمات سالم در توییتر است و به کاربران کمک می کند امنیت بیشتری داشته باشند.

توییتر قابلیت Hide Replies را عرضه می کند

در حال حاضر توییتر این ویژگی را در کانادا آزمایش می کند. البته هنوز مشخص نیست که چه زمانی این ویژگی برای کاربران کشور های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد، البته این موضوع در حال حاضر به صورت آزمایشی است و باید تا انتشار خبر های دیگر صبر کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها