لباس خواب‌ هوشمند معرفی شده در CES، مراقب سلامتی شما

0
292

یک شرکت تولیدکننده لباس‌های هوشمند به نام Xenoma مستقر در توکیو، در نمایشگاه CES مجموعه ای از لباس خواب‌های هوشمند خود به نام Sleep & Lounge collection را در معرض نمایش گذاشت.

این لباس‌ها دو سبک اصلی دارد: ظاهری کلاسیک و سبک که نازک و نرم است و همچنین یک سویشرت با جیب کانگورویی که به اندازه کافی کلفت است که بتواند شما را در زمستان گرم کند.

ویژگی اصلی این پیژامه ها چیست؟

اما این لباس ها فقط لباس راحتی و خواب نیستند، بلکه می‌توانند ضربان قلب کاربر، تنفس و علایم حیاتی را در حالی که فرد خوابیده است، نظارت و کنترل کنند. آنها همچنین دیدگاه‌هایی را در مورد الگوهای خواب ارائه می‌دهند و سطح فعالیت را پیگیری می‌کنند و اگر اپل واچ را با آن همگام سازید، می‌توانند در صورت افتادن شخص روی زمین، تست سقوط را تشخیص دهند.

در حالی که به لحاظ تئوری هر فرد می‌تواند از این لباس‌های با فناوری جذاب استفاده کند، اما مجموعه این لباس خواب‌ها برای افراد مسن درنظر گرفته شده است.

لباسی درمانی برای قشر سالمند

آیچیرو آمیموری، مدیر عامل و موسس Xenoma می‌گوید که “لباس خواب یک وسیله درمانی طبیعی برای این قشر است. آنها بیشتر از مچ بند‌هایی که به آن نیاز دارند تا روزانه شارژشان کنند، نیاز به چنین لباس‌ خواب‌هایی دارند تا بتواند شاخصه‌های سلامت آنها را ارزیابی کند. برخی پزشکان نیز موافق این امر هستند که این الزامات موجب می‌شود که پوشیدنی‌های مچ دست معمولی برای مشتریان سالخورده مناسب نباشد”.

آمیموری با اشاره به همین مطلب گفت: “پوشیدنی‌های معمولی واقعا پوشیدنی نیستند.” Xenoma قصد دارد مجموعه Sleep & Lounge الکترونیکی خود را فصل بهار در آمریکا راه اندازی کند. این شرکت برای رونمایی لباس‌هایش در ژاپن نیز با شرکت تحقیقات شهری توکیو همکاری می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها