لجستیک بازار؛ بازیگر مهم اکوسیستم زی بوم هلدینگ فاخر

0
911

درکنفرانس زی بوم 2022 به مناسبت پنجمین سال تاسیس هلدینگ فاخر بر نقش «لجستیک بازار» به عنوان بازیگری مهم برای حرکت رو به جلوی اکوسیستم زی بوم تاکید شد.

به گزارش کالاسودا، کنفرانس یک روزه زی بوم 2022 با حضور دکتر مهرداد فاخر، رییس هیات مدیره هلدینگ فاخر و مدیرعامل شرکت تیپاکس ، دکتر سمیع زاده ،مهندس کاشانی، دکتر شهروز معاون و سایر مدیران ارشد هلدینگ فاخر در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

زی بوم، اکوسیستمی نوظهور در حوزه پست و لجستیک است که با کمک تیم لجستیک بازار معماری شده و با کمک سایر مدیران تحولی نو و دیجیتالی را در پست و لجستیک رقم می‌زند.

شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فاخر به عنوان بازیگران اکوسیستم در حول محور زی بوم و از طریق «اَبَر سرویس» یکپارچه سازی می‌شوند.

این عملیات از طریق سرویس ویژه فنی و توسعه پلتفرم همه جانبه امکان پذیر می‌شود.

 

حضور مسوولان هلدینگ فاخر در غرفه لجستیک بازار

حضور مسوولان هلدینگ فاخر در غرفه لجستیک بازار

دکتر مهرداد فاخر، رییس هیات مدیره هلدینگ فاخر و مدیرعامل شرکت تیپاکس ، دکتر سمیع زاده  و مهندس کاشانی با حضور در غرفه لجستیک بازار در جریان پروژه‌های در حال اجرا و توسعه یافته برای اکوسیستم زی بوم قرار گرفتند.

دکتر مهرداد فاخر بر نقش لجستیک بازار به عنوان بازیگر مهم در زی بوم تاکید کرده و از دکتر معاون و تیم لجستیک بازار قدردانی کردند.

 

 

نمایشگاه دستاوردهای هلدینگ فاخر

هم زمان با برگزاری کنفرانس زی بوم 2022 از جدیدترین دستاوردهای هلدینگ فاخر و شرکتهای تابعه رونمایی شد.

مسوولان برندها و شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ در غرفه‌های خود دستاوردهای نرم افزاری و سخت افزاری خود در حوزه پست و لجستیک را به معرض تماشا گذاشتند.

لجستیک بازار نیز به عنوان  یکی از بازیگران این اکوسیستم، دستاوردها و نوع کسب و کار خود را به نمایش گذاشت.

 

 

کارگاه‌های تخصصی زی بوم 2022

هم زمان با نمایشگاه، کارگاه‌های تخصصی حوزه پست و لجستیک با حضور اساتید، هیئت علمی و مدیران شرکتها برگزار گردید.

دکتر شهروز معاون، هم بنیان گذار و مدیر عامل لجستیک بازار، در کارگاه فنی،  درباره « معماری سیستمی زنجیره ارزش لجستیک» توضیح داد.

به گفته وی اکوسیستم‌ها از جمله زی بوم ساختنی نبوده، بلکه به وجود می‌آیند و به مانند یک آکواریوم، موجودات خاص خود را خلق کرده و توسعه پیدا می‌کنند.

به گفته دکتر معاون در اکوسیستم زی بوم، پلتفرم‌ها طوری ساخته می‌شوند که با هم و کنار هم کار کرده و هم افزایی ‌کنند.

اکوسیستم به گفته مدیرعامل لجستیک بازار بر اساس معماری مرجع جلو می‌رود و با توسعه فریم ورک‌ها در زیرساخت، سرویس‌ها ایجاد شده و توسعه می‌یابند.

 

برگزاری پنل‌های تخصصی در زی بوم 2022

پس از پایان نمایشگاه، پنل‌های تخصصی زی بوم 2022 برگزار شد.

یکی از پنل‌ها، پنل زیر ساخت بود که با حضور دکتر فرید جهانبخش، دکتر شهروز معاون، مهندس آیدین صدیق، مهندس شاهین میرزایی و یونس مظلومی برگزار شد.

در این پنل روی لجستیک بازار به عنوان یکی از بازیگران مهم بخش توسعه زی بوم برای زیرساخت اکوسیستم جدید هلدینگ فاخر تاکید شد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها