لغو زمان بندی ثبت نام کارت سوخت هوشمند بر اساس شماره تلفن

0
747
لغو زمان بندی ثبت نام کارت سوخت هوشمند بر اساس شماره تلفن

در پی خبری مبنی بر ثبت نام درخواست کارت سوخت، امروز شرکت ملی پخش اعلام کرد که زمان بندی این ثبت نام بر مبنای شماره تلفن همراه لغو شده است و مالکان وسایل نقلیه می توانند بدون در نظر گرفتن زمان بندی قبلی به ثبت نام خود بپردازند.

بنابراین کاربران بدون در نظر گرفتن رقم آخر شماره تلفن همراه خود می توانند وارد سامانه های انتخاب شده از جانب دولت شده و ثبت نام خود را تکمیل کنند.

لغو زمان بندی ثبت نام کارت سوخت هوشمند در پی خبری مبنی بر ثبت نام درخواست کارت سوخت، امروز شرکت ملی پخش اعلام کرد که زمان بندی این ثبت نام بر مبنای شماره تلفناحتمالا به این دلیل اتفاق افتاده است که زمان ثبت نام بسیاری از افراد بر مبنای شماره تلفن گذشته است و بسیاری از مالکان با سردرگمی در این خصوص مواجه شده اند. ممکن است به این دلیل ثبت نام بر مبنای شماره تلفن لغو شده باشد.

گفتنی است ثبت‌ نام کارت سوخت المثنی به منظور دریافت سوخت تنها با استفاده از کارت سوخت اجرایی شده است و هدف از این اقدام جلوگیری از قاچاق بنزین به ‌ویژه با تشدید قاچاق از مرزها بوده و به معنای سهمیه‌ بندی و افزایش نرخ سوخت نیست.

چگونه ثبت نام کنم؟

کاربران می توانند از امروز 14 آذر تا 24 آذر نسبت به ثبت نام کارت هوشمند سوخت اقدام کنند. اگر می خواهید راه های ثبت نام کارت سوخت هوشمند را بدانید مطلب قبلی کالاسودا در این لینک را بخوانید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها