لوازم خانگی الجی به دستیارهای هوشمند مجهز شد

0
433

کالاسودا – اکنون لوازم خانگی الجی به درستی با دستیارهای گوگل و الکسا هماهنگ شده است.

تعداد زیادی دستیار دیجیتال هوشمند در بازار امروز وجود دارد و بسیار آزاردهنده است که تصور کنیم که این لوازم خانگی از یک دستگاه خاص هوشمند پشتیبانی میکنند و از دیگر پشتیبانی نمیکنند. این میتواند منجر به سردرگمی مشتریان شود. اما خوشبختانه دستگاهها و لوازم خانگی هوشمند الجی این مشکل را برطرف کرده اند و میتوانند با هر دو دستیار صوتی الکسا و گوگل استیستنت هماهنگ شوند.

این شرکت اخیرا اعلام کرده است که لوازم خانگی با برند فرعی ThinQ هم اکنون با بیش از یک دستیار دیجیتال به خوبی کار میکند و اکنون با الکسا آمازون و هم دستیار گوگل کار خواهد کرد. با این حال فقط به این دلیل که این دستگاه های از هردو دستیار پشتیبانی میکنند، به این معنا نیست که همه کارها به طور یکپارچه انجام میشود، زیرا قابلیتهای مختلف با توجه به انتخاب شما از دستیار صوتی متغیر خواهد بود.

دیوید واندروال، مدیر بازاریابی الجی الکترونیکس در این مورد میگوید: ما با استفاده از لوازم خانگی SmartThinQ بهتر از هر زمان دیگر تجربه استفاده از دستگاه های خانگی هوشمند را ایجاد کردیم که به مصرف کنندگان کمک میکند که زندگی پر مشغله خود را بهتر مدیریت کنند. آنها میتوانند از طریق اپلیکیشن SmartThinQ یا فرمانهای صوتی با الکسای آمازون و دستیار صوتی گوگل ارتباط برقرار کنند. الجی به مصرف کننده اجازه میدهد در کنترل لوازم خانگی آنچه را که برای او ساده تر و بهتر است انتخاب کند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید