لودادن پشت پرده ساخت اولین اپل واچ توسط یکی از طراحان اصلی

0
925

نسخه اصلی اپل واچ/ Apple Watch پنج سال پیش – در 24 آوریل 2015 – منتشر شد و Imran Chaudhri، یک طراح که برای اولین بار در تیم Apple Watch کار می‌کرد، امروز برخی از اطلاعات جذاب از پشت صحنه توسعه محصول را در یک توئیت به اشتراک گذاشت.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، آقای Chaudhri اظهار داشت که نمونه اولیه اپل واچ با استفاده از نانو نسل ششم iPod متصل به بند ساعت ساخته شده است. همانطور که می دانید آی پاد نانو یکی از نمونه‌های کوچک و مربعی بود.

علاوه بر این طرح اولیه هوم اسکرین اپل واچ از طرح honeycomb برای آرایش و نظم برنامه‌ها استفاده کرده است. استفاده از نام “E.T.” برای Digital Touch، که در این توئیت ها توضیح داده شده، کاملاً هوشمندانه است.

Chaudhri همچنین عکسی از یکی از پروانه‌های استفاده شده برای نمای متحرک واچ فیس به اشتراک گذاشت و اینکه وی یک واچ فیس منظره‌ی خورشیدی را برای کمک به مسلمانانی که در ماه رمضان روزه می‌گیرند؛ ارائه کرده که موقعیت خورشید را نشان می‌دهد.

از زمان انتشار، اپل واچ به نقطه‌ی قوت اپل تبدیل شده است و اکنون ساعت‌های هوشمند اپل فروش بیشتری از کل صنعت ساعت سوئیسی دارند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها