لورفتن جزئیات فنی دوربین EOS R5 کانن با قابلیت 8K

0
280

کمپانی دوربین سازی قدیمی کانن Canon جزئیات دوربین آینده Canon EOS R5 را فاش کرد. بی شک شما از این دوربین هیجان زده می‌شوید، زیرا این اولین دوربین Canon است که فیلم‌های 8K را ضبط می‌کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، در این کنفرانس مطبوعاتی، دوربین کانن EOS R5 یک فیلم داخلی 8K RAW تا سرعت شات تا 29.97  فریم در ثانیه را ضبط می‌کند. با این حال، کسانی که به RAW علاقه مند هستند، می‌توانند ویدئو را در 29.97 فریم در ثانیه و در صفحه 10 بیتی نیز ثبت کنند.

علاوه بر این، کاربران در حالت عکسبرداری 8K یا 4K از هیچ کراپی رنج نخواهند برد. این تجهیزات از عرض کامل سنسور استفاده می‌کنند. ویژگی فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS در هر دو رزولوشن نیز کار خواهد کرد.

به غیر از وضوح تصویر، Canon EOS R5 همچنین به دلیل تثبیت کننده تصویر 5 محوره، می‌تواند فیلم‌های پایدارتری تولید کند. در کنار آن تثبیت کننده تصویر نوری نیز کار می‌کند.

آخرین ویژگی ذکر شده در این کنفرانس مطبوعاتی، پشتیبانی از کارت SD است. R5 دارای یک اسلات کارت دوتایی است که شامل CFexpress و SD UHS-II است. در حالی که امروز مشخصات ویدئویی این دوربین اعلام شد، چندین ویژگی دیگر وجود دارد که بعداً فاش می‌شوند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها