لوکس ترین کامیون الکترونیک سال در رویداد شب گذشته تسلا رونمایی شد

0
722
لوکس ترین کامیون الکترونیک سال در رویداد شب گذشته تسلا رونمایی شد|کالاسودا

لوکس ترین کامیون الکترونیک سال در رویداد شب گذشته تسلا رونمایی شد|کالاسوداکالاسودا_شرکت تسلا با رونمایی از کامیون الکترونیک خود، بر تمامی شایعات در خصوص ناکامی ها و عدم کفایت در تولید کامیون نسخه جدیدش مهر باطل زد .

کامیون نیمه سنگین  تسلا  با رنگ های جذاب و متالیک نقره ای ، مشکی و قرمز دقیقا همان خودرویی است که مخاطبان حرفه ای از تسلا انتظار دارند .

تنها کافیست برای ۲ دقیقه روی صندلی راننده این کامیون بنشینید تا لذتی مافوق تصور را در رانندگی خودروهای نیمه سنگین تجربه کنید . درواقع رانندگی با این کامیون دست کمی از رانندگی با لوکس ترین خودروهای جهان ندارد . پ

یکی از مواردی که باعث شده این کامیون از سایر کامیون های موجود در بازار منفک باشد ، طراحی بخش جلویی است . طراح شیشه های جلو و قرار گرفتن ۲ صفحه نمایش هوشمند در دو طرف شیشه کمک می کند راننده دیدی ۳۶۰ درجه از تمامی زوایا و محیط پیرامونی خودرو داشته باشد .

افزون بر این ها طراحی صندلی ها به شیوه ای است که کاربر تصور می کند در مرکز خودرو نشسته است و گویی سکان یک کشتی بزرگ و لوکس را در دست دارد .

سیگنال های الکترونیک هوشمند، اهرم دنده اتومات و فرمان متفاوت و هوشمند این خودرو از دیگر جذابیت های کامیون جدید تسلا هستند .

اکنون با رونمایی از این محصول برای بسیاری از فعالان بازار خودرو سوال است که آیا تسلا  واقعا می تواند بر بازار کامیون حمل بار تاثیر بگذارد یا خیر؟

اما به نظر می رسد تسلا بیش از آن که به پاسخ این پرسش اهمیت دهد، به افزایش نرخ تولید کامیون ها در سریع ترین زمان ممکن اهمیت می دهد .

باید بپذیریم رویداد شب گذشته تسلا یکی از دلپذیرترین لحظات در تاریخ فعالیت این شرکت است . تسلا با موفقیت در حال افزایش تعداد سرمایه گذاران و صعود نرخ تولید خودروهای خود است .

سوپرایز بودن ماجرای خودروهای جدید نیز در نوع خود جالب بود . طی هفته های اخیر وبسایت ها و خبرگزاری های حوزه خودرو بارها تسلا را به بی برنامگی و عدم توانایی در ارائه محصولات جدیدش متهم کرده بودند .

اما ناگهان تنها چند ساعت قبل از مراسم رونمایی رسمی، شرکت تسلا در بیانیه ای از فعالان مطبوعاتی دعوت کرد در مراسم حضور پیدا کنند .

همین نحوه دعوت نشان می دهد  تسلا تا چه حد در شوکه کردن رسانه ها موفق عمل کرده است

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها