لپتاپهایی با عمر باطری 3 روزه در راهند

0
264
لپتاپهایی با عمر باطری 3 روزه در راهند|کالاسودا

لپتاپهایی با عمر باطری 3 روزه در راهند|کالاسوداکالاسودا- یکی از مواردی که در نمایشگاه CES لس انجلس امسال برجسته بود، حضور شرکتهای فناوری تولید کننده لپ تاپ و لوازم جانبی بود که هر کدام از آنها برگ برنده ای را رو میکردند.

به نظر میرسد امسال بیشتر آنها روی طول عمر باطری همت گمارده اند و باطری های لپ تاپی تولید شده است که میتواند 3 روز کامل شارژ داشته باشد. دیگر عمر اتصال دائم سوکت باطری به پریز برق به اتمام رسیده است.

عصر جدید لپتاپهایی که معرفی خواهند شد، دارای سه ویژگی کلیدی خواهند بود: باطری ای که بتواند چند روز مداوم دوام بیاورد، دسترسی سریع به محتوای کامپیوتر و دسکتاپ در هنگام باز کردن صفحه نمایش لپ تاپ و سوم اینکه دارای اتصال اختیاری با سرعت بالا برای جلوگیری از انلاین شدن دائم به وسیله اینترنت وای فای. به بیان دیگر لپتاپ شما میتواند به ابزاری پرسرعت همانند گوشیتان تبدیل شود.

ایسوس یکی از برندهایی است که در فکر توسعه چنین لپ تاپهایی است، اما در این راه از همکاری دیگر برندها همانند کوالکام و اینتل غافل نبوده است. کوالکام بزرگترین تولیدکننده تراشه هاست و اینتل نیز نقش برجسته ای در خلق چنین سیستمی دارد.