لپ‌تاپ‌های دو نمایشگره و تاشو CES 2020 را پر کردند

0
214

باوجود سرعت سرسام‌آور پیشرفت سخت‌افزار، نمایشگر و قابلیت حمل لپ‌تاپ‌ها، ما همچنان شاهد هیچ تحول خاصی در طراحی بسته شونده‌ی لپ‌تاپ‌ها در طول دهه‌های گذشته نبودیم.

به گزارش کالاسودا و نقل از سی نت، باوجوداینکه هرساله ما در نمایشگاه CES شاهد مدل‌های جدید لپ‌تاپ هستیم، همه‌ی این لپ‌تاپ‌ها از یک نمایشگر، یک کیبورد و یک لولا بین آن‌ها تشکیل‌شده‌اند.

 

بااین‌حال در نمایشگاه CES امسال، مدل‌هایی مثل Lenovo ThinkPad X1 Fold، Dell Concept Ori و Intel Horseshoe Bend، سعی دارند این سنت همیشگی را بشکنند و طراحی‌های جدید و منجر به فرد خود را به این صنعت وارد کنند.

هر دو لپ‌تاپ‌های X1 Fold و Ori، نمایشگرهای 13 اینچی هستند که قابلیت خم شدن از وسط را دارند. مدل Horseshoe Bend هم که نام بسیار عجیبی دارد، کاری مشابه را فقط با نمایشگری 17 اینچی انجام داده است.

جذاب‌ترین مورد در مورد همه‌ی این لپ‌تاپ‌ها این است که شما می‌توانید آن‌ها را به‌صورت کامل بازکرده و با استفاده از پایه‌ی مخصوص، به‌صورت عمودی ثابت کنید.

سپس کیبورد و موس خود را به آن‌ها وصل کرده و از کامپیوتر All-in-One جمع‌وجور خود استفاده کنید.

 

انتخاب بین دو نمایشگره  و تاشو

مواردی که به آن‌ها اشاره شد، تنها راه‌هایی نیستند که لپ‌تاپ‌ها از طریق آن‌ها در حال تحول بوده‌اند.

سال گذشته ما شاهد تعداد بسیار زیادی از لپ‌تاپ‌هایی با دو نمایشگر بودیم که از آن‌ها می‌توان به Asus Zenbook Pro Duo و HP Omen X 2S اشاره کرد.

با تمام جذابیت‌های این‌گونه لپ‌تاپ‌ها، باید تصمیم بگیرید که بیشتر طرفدار نمایشگرهای خمیده هستید و یا لپ‌تاپ‌هایی با دو نمایشگر.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها