لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک سامسونگ با نمایشگر QLED

0
919

طبق گزارش‌ها، لپ تاپ‌های جدید گلکسی بوک/ Galaxy Book سامسونگ با نمایشگر QLED به منظور خرید در ایالات متحده دردسترس هستند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، هر سه مدل لپ تاپ سامسونگ با نام‌های گلکسی بوک Flex، Flex Alpha و Ion به جدیدترین تراشه‌های نسل 10 اینتل مجهز شده‌اند.

مدل‌های Flex و Ion همچنین به عنوان بخشی از پروژه آتنا اینتل هستند؛ در واقع اگر این دو مدل را بخرید؛ حداقل 9 ساعت باتری در اختیار شما قرار می‌گیرد که ایده‌آل است.

مدل‌های Flex و Ion در ماه اکتبر رونمایی شدند. سامسونگ لپ تاپ دیگری را در سری گلکسی بوک، به نام Galaxy Flex Alpha، در CES 2020 معرفی کرد. Flex Alpha برای کسانی است که به دنبال لپ تاپ 2 در 1 سامسونگ هستند مناسب است؛ و قیمت کمتری دارد.

این مدل‌ها اولین لپ تاپ‌های سامسونگ هستند که از صفحه نمایش QLED بهره می‌برند؛ فناوری صفحه نمایشی که این کمپانی در تلویزیون‌های صفحه نمایش سطح بالا و مسطح خود از آن استفاده می‌کند.

در کنار فناوری نمایشگر جدید، Galaxy Book Flex و Ion از ویژگی‌های دیگری نیز برخوردار هستند که به شما اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش شما به عنوان یک شارژر بی سیم استفاده شود.

قیمت Flex Alpha از 849.99 دلار شروع می‌شود؛ اما در صورت ارتقا حافظه داخلی و پردازنده قیمت آن تا 999.99 دلار افزایش می‌یابد. Galaxy Book Ion با اندازه‌ی 13.3 اینچی با قیمت پایه 1199.99 دلار در دسترس است و مدل 15.6 اینچی آن با قیمت 1299.99 دلار به فروش می‌رسد. Galaxy Book Flex مدل 13.3 اینچی با قیمت 1،399.99 و در نسخه 15.6 اینچی با قیمت 1،349.99 عرضه می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها