لپ تاپهای Zenbook Duo با دو صفحه نمایش جذاب و ده ها نوآوری

0
436
لپ تاپهای Zenbook Duo با دو صفحه نمایش جذاب و ده ها نوآوری

یک مک بوک پرو اپل با نوار لمسی اش را در نظر بگیرید، سپس سپس بخش تاچ را با فضای صفحه کلید جابجا کنید. این نوآوری است که ایسوس در لپ تاپهای Zenbook Duo سری جدید خود اعمال کرده است.

صفحه نمایش 14 اینچی دوگانه

این شرکت در جریان کامپیوتکس ۲۰۱۹ در تایوان، لپ‌تاپ‌ های جدید ZenBook Due و ZenBook Pro Duo را رونمایی کرد.کانسپت این لپ تاپ شبیه به لپ تاپ Omen X 2S شرکت HP است که دارای صفحه نمایش کوچکتری زیر صفحه نمایش منظم و بالای صفحه کلید است. در حالی که صفحه نمایش دوم HP 6 اینچی است، ایسوس در Zenbook Pro Duo از یک تاچ اسکرین 14 اینچی با کیفیت 4K بهره برده است که کاملا عرض لپ تاپ و نیمی از فضای کیبوردهای متداول را می گیرد. با تماشای تصاویر این لپ تاپ می توانید این موضوع را ببینید.

پد لمسی یا صفحه نمایش دوم؟

در واقع این لپ تاپ نه تنها دارای پد لمسی است، بلکه صفحه نمایش آن نیز دوگانه است، این لپ تاپ در واقع یک اسکرین دوم در قالب صفحه لمسی را به خود اضافه کرده است که از ان به عنوان Trackpad نیز می توان استفاده کرد. این همه نوآوری در یک لپ تاپ واقعا جای تحسین دارد.لپ تاپهای Zenbook Duo

به نظر می ‌رسد این محصولات، یک تکرار از پروژه Precog سال قبل باشند که دو صفحه نمایش با سایزی مشابه در هر دو نیمه لپ تاپ نمایان بوده است. اما در عوض خانواده Zenbook Duo صفحه کلید و پد لمسی را حفظ کرده و  آنها را به سمت پایین نزدیک به کاربر عرضه داشته است. در بالای آنها یک صفحه نمایش دوم با پهنایی مشابه وجود دارد، اما نصف ارتفاع صفحه نمایش اصلی را داراست.

مشخصات فنی

اما از دیگر مشخصات فنی این لپ تاپهای Zenbook Duo می توان به پردازنده Core i9 اشاره کرد که می تواند تا 5 گیگاهرتز اورکلاک کند. کارت گرافیک این لپ تاپ نیز از نوع Nvidia RTX 2060 و تا 32 گیگابایت رم DDR4 را پشتیبانی می کند. همچنین یک پورت Thunderbolt 3 ، دو پورت USB 3.1 نسل 2 نوع A ، جک صوتی combo  و HDMI در این لپ تاپ ارائه شده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها