لپ تاپ جدید اچ پی با طول عمر بالای باتری

0
1587
لپ تاپ جدید اچ پی با طول عمر بالای باتری

لپ تاپ جدید اچ پی با طول عمر بالای باتریکالاسودا – لپ تاپ جدید اچ پی با مدل x360  با طول عمر 22.5 ساعته رونمایی شد. لپ تاپ ها، یکی از محصولاتی هستند که برای بسیاری از کاربران طول عمر باتری ان همیشه مهم است.

چرا که بسیاری از کاربران همیشه این لپ تاپ ها را همراه خود دارند و گاهی اوقات در بیرون از فضایی که به برق دسترسی ندارند، نیز این لپ تاپ ها را با خود با همراه می برند. بنابراین باتری آنها بسیار مهم است. این باتری ها قدرتمندتر از باتری های تبلت و گوشی های هوشمند هستند.

اچ پی در رتبه دوم بهترین لپ تاپهای 2018

در آخرین آماری که از بهترین برندهای لپ تاپ به دست آمده است، نام برند اچ پی پس از لنوو به چشم می خورد. این برند سال 2017 در رده سوم بود، اما در سال 2018، این برند با ویژگی های مناسبی که داشته خود را به رده دوم رسانده است. رتبه سوم نیز اختصاص به برند Dell دارد. در نموداری که در زیر می بینید، اچ پی به دلایل مختلفی چون طراحی، گارانتی، بررسی و نقدها، نواوری (مانند همین طول عمر باتری) و ارزش سخت افزار به این جایگاه رسیده است.

لپ تاپ جدید اچ پی با طول عمر بالای باتری

مشکلات سال گذشته باتری های اچ پی چه بود؟

سال گذشته اچ پی اعلام کرده بود که بیش از ۵۰ هزار باتری لپ تاپ های این شرکت مشکل دارند و بیش از حد داغ می شوند، اکنون به نظر می رسد  شرکت اچ پی تصمیم گرفته برای جبران این مشکل از کاربرانی که با این مشکل روبرو بوده اند، در خواست کرده تا  بیش از ۵۰  هزار باتری نوت بوک و لپ تاپ ها تولیدی این شرکت را به منظور تعویض رایگان تحویل دهند. امسال اچ پی با تمرکز بر این مزیت و قدرتمندتر کردن باتری هایش خیال مشتریان را از این موضوع راحت کرده است.

طول عمر بالای باتری لپ تاپ جدید اچ پی

در همین راستا، اچ پی لپ تاپی تولید کرده است که دارای مزیتی بزرگ یعنی باتری قدرتمند آن است. طبق گفته اچ پی، این باتری می تواند تا 22.5 ساعت دوام بیاورد که رقم بزرگی محسوب می شود و این طولانی ترین طول عمر باتری در سیستم های سازگار با پردازنده چهار هسته ای است.

دیگر مشخصات این لپ تاپ جدید اچ پی چیست؟

از مشخصات دیگر این لپ تاپ می توان به صفحه نمایش 13 و 15 اینچی که از رزولوشن فول اچ دی 4K پشتیبانی می کند و از آخرین پردازنده نسل هشتم چهارهسته ای اینتل بهره مند می شود. همچنین رم این لپ تاپ 16 گیگابایت رم بوده و میزان فضای ذخیره سازی 512 گیگابایت است. یک وب کم داخلی نیز در در لپ تاپ جدید اچ پی وجود دارد که می تواند به صورت اینترنتی در صورت عدم نیاز آن را خاموش کرد. مهم ترین تفاوت این لپ تاپ ها به جز حالت 13 اینچی و 15 اینچی، بهره مندی از GPU های مختلف در قالب کارت گرافیک جی فورس GTX 1050Ti است. این مدل ها به ترتیب به قیمت های 1150 و 1390 دلار در ماه آینده عرضه خواهد شد.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها