لپ تاپ جدید MSI برای حرفه ای ها

0
851

کالاسودا – شرکت MSI کاربران حرفه ای خود را با ارائه لپ تاپی سبک و باریک با کارت گرافیک جی فورس Max-Q هدف قرار داده است.

لپ تاپ جدید به نام کامل MSI P65 Creator نیز در نمایشگاه IFA 2018 دیروز از جانب MSI معرفی شد و این خانواده شامل 2 لپ تاپ با عناوین White Limited Edition و Silver Edition است. هر یک در برخی مولفه ها، از مشخصات فنی مشابه بهره برده اما در برخی دیگر نیز تفاوت هایی در آنها مانند تنظیمات گرافیکی گسسته و پورت های مختلف وجود دارد. نمایشگرهای به کار رفته از نوع True Color بوده و دارای دقت رنگ 100% از S-RGB است.

ویژگی های محصول

طبق گفته شرکت MSI هر دو نسخه از صفحه نمایش 15.6 اینچی با اسکرین IPS با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و پشتیبانی از فضای sRGB برخوردار هستند. این دو لپ تاپ دارای نسل هشتم پردازنده Core i7 کافی لیک سری H هستند، اگرچه MSI فعلا لو نداده است که دقیقا از چه تراشه ای برای این لپ تاپ استفاده خواهد کرد. هر دو لپ تاپ دارای سی پی یو ی 6 هسته ای هستند.

از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به 32 گیگابایت حافظه داخلی DDR4 با سرعت 2666 مگاهرتز اشاره کرد که ماژول های مورد استفاده عمدتا به مسیر PCI-E و NVME متصل هستند. منابع تغذیه 180 و 150 واتی، بسته به نوع کارت گرافیک، این لپ تاپ ها را همراهی می کنند. رابط Thunderbolt 3 و امکان باز شدن 180 درجه ای نمایشگر IPS نیز از جمله دیگر ویژگی های این محصولات خوش ساخت به حساب می آیند.

همچنین این لپ تاپ دارای کیبورد با نور پس زمینه، اسکنر اثر انگشت و یک باتری 82 وات بر ساعت اشاره کرد که می تواند تا حداکثر 9 ساعت آماده به کار بماند و با یک منبع تغذیه 150 واتی شارژ شود.

سم چرن، معاون بازاریابی جهانی MSI در مورد این محصول چنین بیان کرد که: «با لپ تاپ P65، ما عمیقا در حوزه تولیدکنندگان لپ تاپ به صورت حرفه ای سرمایه گذاری کرده ایم و برای کاربران عملکرد بالا برای انجام وظایف روزانه را به ثمر آوردیم. ما درسهایی را که از سالها تجربه در ساخت سخت افزارهای بازی یاد گرفته ایم را برای ایجاد یک نوت بوک زیبا و حرفه ای که قوی از هر لپ تاپ دیگری در سطح خود باشد، گرد هم اوردیم». متاسفانه فعلا زمان عرضه و قیمت این لپ تاپ ها از جانب MSI اعلام نشده است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید