لپ تاپ جذاب HP در پوششی از چرم رونمایی شد

0
1559
لپ تاپ جذاب HP در پوششی از چرم رونمایی شد

لپ تاپ جذاب HP در پوششی از چرم رونمایی شدکالاسودا – لپ تاپ رده بالای شرکت HP با بدنه چرمی رونمایی شد. اچ پی دستاوردهای بزرگی در تولید محصولات کامپیوتری دارد و سعی کرده در آخرین محصولی که رونمایی می کند، توجه بسیاری از علاقه مندان به دنیای تکنولوژی را به خود جلب کند.

محصول جدید این شرکت لپ تاپ جذاب HP Specter Folio است که برخلاف دیگر لپ تاپ ها بدنه آلومینیومی براق ندارد. این لپ تاپ رده بالا در پوششی از چرم احاطه شده است. این لپ تاپ جدید قابل تبدیل است و می تواند به عنوان یک رایانه متعارف معمولی یا حالت تبلت نیز مورد استفاده قرار گیرد. البته اسپکتر فولیو از جهاتی با دیگر لپ‌ تاپ‌ های قابل‌ تبدیل، متفاوت است به این معنی که به ‌جای آنکه نمایشگر را به‌ سمت عقب بچرخانید، لازم است آن را به‌ سمت جلو بکشید تا به ‌صورت کامل روی صفحه‌ کلید قرار بگیرد!

ویژگی های ظاهری خاص این لپ تاپ

اچ پی اسپکتر فولیو را اولین لپ تاپ قابل تبدیل چرمی دنیا نامیده است که از 100 درصد چرم و بدنه کروم قهوه ای تشکیل شده است. این مواد بادوام یک لولای طبیعی و کالبد انعطاف پذیر را برای این دستگاه فراهم می کنند. همچنین دوخت جذاب این بدنه به آن حس لوکس بودن این محصول را می افزاید. محصولی که این شرکت طی کنفرانس خبری خود معرفی کرده، لپ ‌تاپی است که نه از جهت کاربری اما از نظر طراحی ظاهری و متریال استفاده شده در بدنه دستگاه تفاوت عمده با دیگر نمونه ‌های موجود در بازار دارد.

لپ تاپ جذاب HP در پوششی از چرم رونمایی شد

ویژگی های سخت افزاری آن چیست؟

لپ تاپ جذاب HP دارای پردازنده پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 با 16 گیگابایت رم و 2 ترابایت فضای ذخیره سازی تعیین شده است. اچ پی برای Spectre Folio نمایشگری 13.3 اینچی با رزولوشن FHD درنظر گرفته، این نمایشگر به پنل 1 واتی اینتل تحهیز شده تا عمر باتری دستگاه به حداکثر میزان ممکن برسد.  برطبق اعلام این شرکت نسخه دیگری از این دستگاه با نمایشگر 4K UHD تا انتهای سال جاری از راه خواهد رسید. همچنین چهار اسپیکر جلویی با همکاری شرکت Bang&olufesn طراحی شده است که صدای مطلوبی برای گوش دادن به موسیقی و … برای کاربر فراهم می کند.

لپ تاپ جذاب HP در پوششی از چرم رونمایی شد

پشتیبانی از سیمکارت

این لپ تاپ جذاب HP از دوسیمکارت eSim با یک اسلات غیرسیمکارت اختیاری تحت صفحه نمایش بهره می برد. این کار کاربر را قادر می سازد تا به سرعت به شبکه تلفن همراه خود نیز دسترسی داشته باشد و تماس برقرار کند. پیش سفارش این لپ تاپ جذاب از امروز شروع می شود. قیمت های مدل های Core i5 و Core i7 به ترتیب 1200 و 1500 دلار برآورده شده است. همچنین لازم است نسخه دیگری از دستگاه با نمایشگر4K  و پوشش چرم قرمز نیز در ماه دسامبر پیش از تعطیلات کریسمس عرضه خواهد شد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها