بررسی ویژگی‌های لپ تاپ لنوو یوگا C940

0
6292

لپ تاپ لنوو یوگا C940 لپ تاپی قدرتمند است که با سبک زندگی شما سازگار است. در ادامه مورد مزایا و معایب این لپ تاپ بیشتر خواهیم دانست.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Mashable، این یکی از لپ تاپ های 14 اینچی سری یوگا است که 1400 دلار قیمت دارد. این مدل دارای نمایشگر FHD به همراه رنگ های متنوع، سطح آلومینیومی براق، لولای 360 درجه و اسپیکر داخلی قدرتمند است. با توجه به اینکه یوگا C940 از آخرین نسل پردازنده های اینتل پشتیبانی می کند از سرعت خوبی در پردازش ها برخوردار است.

طراحی شیک و بدنه سبک لپ تاپ لنوو یوگا C940

این لپ تاپ که از آلومینیوم ساخته شده ، ظاهری براق و با کیفیت بالا دارد و در دو رنگ وجود دارد: آهن خاکستری یا میکا و نقره ای روشن. C940 همچنین بسیار بادوام استه و هنگام انتقال C940 به جایی دیگر نیاز به احتیاط بیش از اندازه ندارید. این لپ تاپ 2.98 پوند وزن داشته و بسیار سبک است. کافی است آن را با وزن 3.02 گرمی مک بوک پرو 13 اینچی مقایسه کنید.

نمایشگر لپ تاپ لنوو یوگا C940

صفحه نمایش 14 اینچی C940 با نمایشگر IPS Full High Definition (FHD) یا نمایشگر IPS Ultra High Definition (UHD) ارائه می شود که هر دو صفحه لمسی هستند. رنگ ها و عکس ها و متن کاملاً واضح به نظر می رسند ، حتی اگر روشنایی کاملی نداشته باشد و این باعث می شود یک تجربه تماشای لذت بخش با این نمایشگر داشته باشید.

قلم نوری

صفحه لمسی نیز پاسخگو است، اگرچه می توان به طور عمده از قلم  stylus برای پیمایش صفحه استفاده کرد. سرعت عمل خوب است و می توانید روی صفحه نمایش ضربه بزنید و به سرعت پاسخ دریافت کنید. همچنین یک دوربین HD 720p در بالا وجود دارد که مواردی مانند تماس های ویدیویی و عکس ها را در خود جای داده است.

مشخصات فنی لپ تاپ لنوو یوگا C940

این لپ تاپ حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD دارد و به پردازنده Core i7 نسل دهم پردازنده های اینتل مزین شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها