لپ تاپ های جدید و قدرتمند HP بازار دانشجویان را هدف قرار می دهد

0
412
لپ تاپ های جدید و قدرتمند HP بازار دانشجویان را هدف قرار می دهد

شرکت HP قصد دارد که با معرفی دو کروم بوک قدرتمند خود، آخرین و جدیدترین کامپیوترهای خود را در بازار دانشجویان و محصلین روانه بازار کند. امروزه بیش از 30 میلیون دانش آموز و دانشجو از کروم بوک برای یادگیری و آموزش خود استفاده می کنند. در حقیقت HP اعلام کرده است که کروم بوک می تواند دستگاه شماره یک برای مدارس کانادا، آمریکا، نیوزلند و سوئد باشد.

پردازنده های قدرتمند اینتل در لپ تاپ های HP

کروم بوک ها نسخه های جدیدی از دستگاه های ساده، امن و قابل اشتراک گذاری هستند که اصول اولیه کار را برای دانش آموزان و دانشجویان آموزش می دهند. نسخه تحصیلی کروم بوک  x360 11 G2 اچ پی توسط جدیدترین پردازنده سلرون اینتل4000 و اینتل 4100 پشتیبانی می شود. این لپ تاپ حتی در مقابل ضربه و رطوبت نیز مقاوم است و عمر باتری آن 11.5 ساعت است. این دستگاه به سرعت شارژ می شود و دارای دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی است که حالت Explorer را فعال می کند.

قلم نوری و برنامه های اندرویدی

روی این لپ تاپ سیستم عامل کروم اجرا می شود و دارای برنامه هایی چون Android app و HP classroom Manager است. این لپ تاپ دارای انحنای 360 درجه و قلم نوری Wacom است که می تواند از انواع مختلفی از نوشتن و لمس پشتیبانی کند. در این لپ تاپ می توانید حالت چهار کاربره را نیز امتحان کنید.پردازنده های قدرتمند اینتل در لپ تاپ های HP

مقاومت بالای بدنه

کیبورد این کروم بوک مقاوم بوده و دارای بدنه لاستیکی و شیشه مانیتوری از جنس گوریلا گلس است. بنابراین HP در این لپ تاپ مقاوم به دنبال این بوده است که حتی دانش آموزان کنجکاو و خرابکار نیز خیالشان از بابت مقاومت این لپ تاپ راحت باشد چرا که دارای استانداردهای نظامی سخت ات و می تواند تا میزان 76 سانتی متر فشار را تحمل کند. فضای ذخیره سازی این لپ تاپ 64 گیگابایت و رم آن 8 گیگابایت است.

ویژگی کروم بوک بعدی چیست؟

کروم بوک دیگر به نام HP Chromebook 11 G7 Education Edition است که دارای پردازنده های اینتل سلرون N4000 و  N4100 با گرافیک یکپارچه، ابزار تعاملی و برنامه های اندرویدی، اتصالات پیشرفته و عمر باتری با شارژ سریع است و می تواند وزن کمتر از 3 پوند را تحمل کند. این لپ تاپ ها 19 میلی متر ضخامت دارند و دارای حافظه 64 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی است. صفحه نمایش این لپ تاپ کاملا فلت و دارای جنس HD IPS است. انتظار می رود که هر دوی این کروم بوک ها در ماه آوریل در دسترس قرار گیرند. اما فعلا قیمت آنها مشخص نیست.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها