بررسی تخصصی لپ تاپ گیمینگ  Razer Blade 2019

0
620
بررسی تخصصی لپ تاپ گیمینگ  Razer Blade 2019

یکی از لپ تاپ های گیمینگ محبوب، لپ تاپ گیمینگ 2019 Razer Blade است. این لپ تاپ های قدرتمندترین یا ارزان ترین نبودند، اما این لپ تاپ می توانست هم به جای یک کامپیوتر گیمینگ و هم یک مک بوک پرو در یک دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد.

در سال 2019، Razer این فرمول را اصلاح نکرده است، اما با کارت گرافیک های قدرتمند جدید RTX سعی کرده که عملکرد داخلی این لپ تاپ ها را اصلاح کند. واحد بررسی ما در این لپ تاپ یک پردازنده 6 هسته ای با 16 گیگابایت رم و حافظه خارجی 512 گیگابایت است که دارای برچسب قیمتی 2600 دلاری است. در زیر تعدادی از مشخصات این لپ تاپ را بررسی می کنیم.

طراحی

طراحی این لپ تاپ جذاب است و بدنه پرداخت شده مات مشکی با گوشه های گرد و لوگوی سبز رنگ Razer روی آن وجود دارد. البته می توانید لپ تاپ های گیمینگ باریک تر از این لپ تاپ مانند MSI GS65 پیدا کنید، اما هیچ کدام به جذابیت این لپ تاپ نیستند. برخی از کاربران یک طراحی کشیده تر را ترجیح می دهند و این بستگی به سلقیه و ذائقه مخاطب دارد.یکی از لپ تاپ های گیمینگ محبوب، لپ تاپ گیمینگ 2019 Razer Blade است.

عملکرد بالا و سریع صفحه نمایش

صفحه نمایش لپ تاپ Razer Blade 15.6 اینچی  با کیفیت 1080 پیکسل بوده و 4.5 پوند وزن دارد. اگرچه مدل 4K همین لپ تاپ نیز موجود است. چیزی که برای گیمرها در بازی اهمیت دارد، سرعت صفحه نمایش و لود شدن سریع صحنه های بازی است. مدل 1080 پیکسلی با نرخ رفرش 144 هرتز به این معنی است که می تواند از گیم پلی های جذاب با سرعت رفرش بالا در حین بازی بهره مند شوید.

مشخصات فنی

کاربران Razer Blade از پردازنده Core i7 اینتل که یک پردازنده شش هسته ای است بهره می برد که اغلب در لپ تاپ های بازی و کاری موجود است. این قدرتمندترین تراشه و سریع ترین آن نیست اما می تواند اکثر بازی ها را پوشش دهد. تراشه های سری Whiskey lake U در عملکرد تک هسته ای فوق العاده عمل می کنند. حتی با وجود ده ها تب جدید در مرورگر و انجام چند وظیفه همزمان نیز این لپ تاپ ها دچار اختلال نمی شوند.

رم دوگانه 16 گیگابایتی نیز به این عملکرد کمک کرده است. همچنین در این لپ تاپ از کارت گرافیک RTX که جدیدترین نسل از کارت های گرافیک انویدیا است استفاده شده است که عملکرد بسیار بهتری نسبت به کارتهای گرافیک GTX دارد. نظر شما در مورد این لپ تاپ چیست؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها