لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو سازگار با واقعیت مجازی

0
622

کالاسودا – لنوو لپ تاپی با نام ThinkPad P52 طراحی کرده است که دارای گواهینامه نوت بوکهای همراه با تکنولوژی واقعیت مجازی یا VR-Ready است.

برای آشنایی با بهترین مدل لپ تاپ های لنوو 2019 به همراه بررسی فنی و قیمت این مطلب را مطالعه کنید. از نگاه کلی تفاوت بسیار مشهودی با دیگر اعضای خانواده ThinkPadندارد، لپ تاپی ۱۵ اینچی کاربران موبایل را هدف قرار داده است، افرادی که نیاز به GPU بیشتر برای کارهای روزانه و استفاده از هدست های واقعیت مجازی و تکنولوژی واقعیت افزوده دارند.

همچنین شامل مشخصات دیگری همانند نسل هشتم سی پی یو های اینتل و گرافیک انویدیا p3200 و ۱۲ گیگابایت حافظه DDR4 است و تا ۶ ترابایت ظرفیت ذخیره سازی دارد.

صفحه نمایش فاقد هرگونه لرزش است و دارای رزولوشن با کیفیت Ultra HD 4K با عمق رنگی ۱۰ بیتی است. همچنین این لپ تاپ ها پورت های مختلف را ساپورت می کند و دارای سه پورت USB-A 3.1 و دو تاندربولت ۳ ، یک پورت HDMI 2.0 در کنار یک پورت اترنت و یک اسلات برای کارت حافظه اضافی است.

 اگر خواهان استفاده از دستگاه های VR/AR هستید میتوانید ان را به راحتی به این لپ تاپ لنوو متصل کنید که قدرت و پورتهای اضافی برای انجام این کار را فراهم کرده است.

 ان همچنین دارای وب کم با قدرت ۷۲۰ پیکسل و دوربین IR برای ویندوز و یک حسگر اثرانگشت برای امنیت هر چه بیشتر و کیبورد با نور پس زمینه و ضد آب است.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید