دانلود ها

لپ تاپ Notebook Flash سامسونگ ؛ ایده ای نو در بازار کامپیوتر

کالاسودا- لپ تاپ Notebook Flash سامسونگ به زودی روانه بازار فروش می شود.سامسونگ مدت ها پیش به صورت رسمی این موضوع را تایید کرده بود و به نظر می رسد باید شاه نسل جدیدی از لپ تاپ های ویندوزی برند کره ای سامسونگ باشیم. این لپتاپ ها با نام تجاری Flash عرضه می شوند و باید شاهد نسل جدیدی از لپ تاپ های ویندوزی با این نام باشیم.

کمپانی کره ای سامسونگ اطلاعات زیادی را منتشر نکرده و به همین دلیل زمان عرضه این موبایل به صورت رسمی اعلام نشده و و سامسونگ قیمت این محصول را نیز منتشر نکرده و هنوز نمی توان حتی حدود قیمت این محصولات را نیز تعیین کرد پس باید منتظر صحبت های احتمالی در مورد این محصول باشیم. اما بعید به نظر می رسد با لپ تاپ های گران قیمتی رو به رو باشیم و باید این محصولات را در رده محصولات میان رده سامسونگ قرار داد با این وجود صحبت های انجام شده در حد شایعه است.

Notebook Flash ؛ جایگزینی مناسب برای نوت بوک سه و پنج

طبق شایعات موجود لپ تاپ Notebook Flash سامسونگ جایگزینی مناسب برای نوت بوک سه و نوت بوک پنج خواهد بود. این لپ تاپ ها در ماه های اول سال جاری روانه بازار شده و طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود کشاند. نوت بوک نسخه سوم و نسخه پنجم از پردازنده های قدرتمندی پشتیبانی می کنند. این لپ تاپ ها  دارای پردازنده های نسل هفتم و هشتم هستند و سامسونگ از رم DDR4 استفاده کرده اند. سامسونگ برای کاربران خود دو نسخه آماده کرده اند و و علاقه مندان می توانند این محصولات را را با حافظه SSD و هارد دیسک سفارش دهند و در بالاترین نسخه آن ها به نمایشگر با رزولوشن فول اچ دی دسترسی پیدا کنند و باید شاخر صفحه نمایش های قدرتمند در سال آینده باشیم.

به نظر می رسد سامسونگ محصولات زیادی را در سال اینده روانه بازار فروش کند و بر اساس شایعات سامسونگ علاوه بر لپ تاپ های ویندوزی، چندین کروم بوک را نیز وارد بازار می کند. این کروم بوک ها با قیمت های مختلفی در اختیار خریداران قرار می گیرد.در حال حاضر سامسونگ محصولات بسیار کمی را در بازار جهانی دارد اما بدون شک سال آینده زمان مناسبی برای قدرت نمایی سامسونگ در بخش لپ تاپ ها باشیم.در این شرایط باید منتظر صحبت های رسمی کمپانی سامسونگ باشیم اطلاعات جدید تری را به دست آوریم.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

1 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش