لیست گوشی های 2018 که دیده نشدند؛ خوب اما محجوب!

0
1427
گوشی های 2018

در سال 2018، شاهد رونمایی تعدادی زیادی گوشی هوشمند فوق العاده بودیم که شامل گوگل پیکسل 3، نوت 9 سامسونگ و هواوی میت 20 پرو و وان پلاس 6T بود. گوشی های میان رده ای مانند پوکوفون F1، Honor 8X، Realme 2 pro هم توانستند رقبا را به چالش بطلبند. اما تعدادی گوشی هم رونمایی شدند که علیرغم ویژگی های خوبشان زیاد مورد توجه قرار نگرفتند و انتقادها در خصوص آنها بیشتر از تعریف ها بود. خوب است به این گوشی های جذاب که مغفول ماندند نگاهی بیاندازیم.

گوشی بلکبری

گوشی BlackBerry Key2

شاید گوشی های جدید بلکبری همانند پرچمداران نوکیا برجسته نشدند و در سکوت خبری ارائه شدند، اما این چیزی از ارزش های این گوشی کم نمی کند. در حقیقت از زمانی که بلکبری سیستم عامل اندروید را روی گوشی های خود توسعه داده است، این بهترین مدل گوشی ای است که از جانب این برند منتشر شده است. شاید باور نکنید اما برخی از کاربران هنوز صفحه کلید فیزیکی را ترجیح می دهند. صفحه کلید مدل بلکبری کی 2 بسیار شسته رفته شده و هر کدام از کلیدها علاوه بر تایپ اختصاص به اسکنر یا ترفندی منحصر به فرد میانبر در گوشی نیز دارد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به رم 6 گیگابایت، 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و دوربین دوگانه با لنز 12 و 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

ال جی

LG G7 ThinQ

اولین پرچمدار ال جی در سال 2018، گوشی با کیفیتی بود که دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده، سخت افزار صوتی منحصر به فرد و جک هدفون 3.5 میلی متر مقاوم در برابر آب، شارژ بی سیم، دکمه دستیار صوتی گوگل و … منتشر شد. 4 یا 6 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه قیمت 600 دلاری این گوشی را منطقی به نظر می رساند.

سونی

گوشی Sony Xperia XZ2 Compact

اگر بخواهیم از یکی از مظلوم ترین برندهای گوشی های هوشمند نام ببریم که گوشی هایش آنطور که باید دیده نمی شود، باید نام سونی را ببریم. این برند مدل های جادویی و خاصی از گوشی های هوشمند تولید کرده که حتی اگر در کیفیت دوربین سخت گیر باشید نیز شما را راضی می کند. دوربین منفرد 19 مگاپیکسلی این گوشی دارای کیفیت ضبط ویدئوی 4K است. سونی به طور کلی روی ویژگی های چندرسانه ای متمرکزتر از بقیه رقباست و این را می توان از بلندگوی جلویی و هندزفری های قوی این گوشی، کیفیت صدا و پشتیبانی LDAC برای هدست بلوتوث متوجه شد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای حافظه و 2870 میلی آمپر باتری و اسکنر اثر انگشت نام برد که در ازای 500 دلار یک معامله خوب را انجام داده اید.

موتورولا

Motorola Moto Z3

این گوشی موتورولا که طراحی جالبی نیز داشت یکی از گوشی هایی است که توجه چندانی به آن نشد و در رسانه ها بولد نشد. اگر شما نیاز به یک دوربین بهتر، بلندگوهای قوی تر، یک گیم پد یا حتی پروژکتور دارید، این گوشی مناسب شماست. این گوشی از تکنولوژی 5جی نیز در آینده پشتیبانی خواهد کرد. در دیگر مشخصات آن می توان به 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، دوربین دوگانه 12 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپری اشاره کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها