لیفت برای مشتریان وفادار خود برنامه دارد

0
3109

کالاسودا – شرکت لیفت در حال آزمایش یک برنامه اشتراک ماهانه برای دائم السفرها یا مشتریان وفادار خود است.

آیا شما هم از خدمات یکی از سرویسهای انلاین حمل و نقل در شهر خود استفاده میکنید؟ سرویسهایی همانند لیفت در بعضی کشورها مسافران دائمی خود را هر روزه به مقصد میرساند.

بعضی از این مسافرین هر روز از خدمات لیفت استفاده میکنند و ممکن است ماهی ۲۰-۳۰ بار سوار خودروهای لیفت شوند. شکی وجود ندارد که این میزان سفر شامل هزینه زیادی است و به نظر میرسد لیفت در پی پیدا کردن راهی برای کم کردن هزینه های مسافرین دائمی خود است.

این شرکت امروز تائید کرد که در حال ازمایش یک برنامه اشتراک ماهانه برای آن دسته از مسافرینی است که به میزان زیاد از این اپلیکیشن برای رسیدن به مقصد خود استفاده میکنند. در طرح All-access کاربران میتوانند در ازای پرداخت مبلغی حق اشتراک، تعدادی سفر رایگان دریافت کنند.

سطوح مختلف قیمتگذاری در این طرح وجود دارد که یکی از آنها پرداخت ۴۰۰دلار در ماه برای ۶۰ سرویس رایگان حمل و نقل از این شرکت است، یعنی در واقع مسافر برای هر سفر تنها حدود ۱۵ دلار هزینه خواهد کرد. قیمتگذاری دیگری نیز وجود دارد که طی ان به ازای ۳۰ سفر رایگان، کاربر میتواند ۲۵۰ دلار در ماه حق اشتراک بپردازد.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که ما همیشه در حال بررسی روشهای جدید برای ارائه گزینه های حمل و نقل ارزان تر و قابل انعطاف برای مشتریان خود هستیم.