مادسازان، کار خود را در Red Dead Redemption 2 آغاز کردند؛ تبدیل شخصیت اصلی به جوکر!

0
611

بازی Red Dead Redemption 2 به تازگی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی یا همان PC منتشر شده و به انتظار طولانی و سخت بازی‌بازان و کاربران این پلتفرم، پایان داده است. عرضه بازی Red Dead Redemption 2 برای رایانه‌های شخصی، یک معنی بزرگ دارد و آن، دست به کار شدن ماد سازان و طراحی مادهای عجیب و غریب برای این عنوان است! به کالاسودا در ادامه همراه باشید.

نسخه رایانه‌های شخصی بازی های ویدیویی مختلف، دارای کدهای آزاد و قابل دسترسی است و همین موضوع باعث می‌شود که طراحان و سازندگان ماد، بتوانند مادها و تغییرات جالبی را درون بازی های محبوب ایجاد کنند. حالا، با عرضه بازی Red Dead Redemption 2 برای پلتفرم رایانه‌های شخصی، قرعه به نام این بازی افتاده تا ماد سازان، هنر خود را در طراحی و تغییر، به نمایش بگذارند.

در حالی که فقط یک یا دو روز از عرضه نسخه رایانه‌های شخصی بازی Red Dead Redemption 2 می‌گذرد، یک گروه ماد ساز معروف، یک ماد عجیب برای بازی Red Dead Redemption 2 طراحی کرده‌اند که شخصیت اصلی این عنوان، یعنی آرتور مورگان (Arthur Morgan) را به جوکر تبدیل می‌کند! این گروه ماد ساز، در حالی این ماد را برای بازی Red Dead Redemption 2 طراحی کرده‌اند که بازی جدید راک استار (Rockstar Games) هنوز از ماد پشتیبانی نمی‌کند اما این گروه توانسته این ایده را عملی سازد! جالب است بدانید که این گروه حرفه ‌ای ماد ساز، در حال ساخت یک سری مادِ دیگر برای بازی Red Dead Redemption 2 هستند؛ به عنوان مثال، می‌خواهند یک ماد ترمیناتور (Terminator) را برای بازی طراحی کنند یا ماد Undead Horse را بسازند که باعث می شود اسب شما در طول بازی به شکل اهریمنی دربیاید و هیچوقت کشته نشود! شما می‌توانید در زیر، نگاهی به چهره شخصیت اصلی بازی Red Dead Redemption 2 یعنی آرتور مورگان بیندازید که به لطف ماد جدید، به جوکر تبدیل شده است:

ماد سازان پیش از این در بازی های مختلف، آن قدر هنر و نبوغ خوذ را نشان داده بودند که ایجاد تغییرات در بازی Red Dead Redemption 2 آن هم تنها 24 ساعت پس از عرضه رسمی، برایمان تعجب برانگیز نباشد. از آن جایی که فیلم Joker، ساخته تاد فلیپس و با بازی درخشان خواکین فینیکس این روزها در صدر اخبار سینما قرار دارد و همچنین بازی‌بازان رایانه‌های شخصی نیز سرانجام دستشان به Red Dead Redemption 2 رسیده، جای تعجبی ندارد که ماد سازان به فکر تبدیل کردن شخصیت اصلی بازی به جوکر افتاده‌اند.

قطعا با گذشت زمان، مادهای جالب تر و عجیب تری برای بازی Red Dead Redemption 2 منتشر خواهند شد که می‌توانند برای کاربران رایانه‌های شخصی، بسیار سرگرم کننده باشند.

منبع: comicbook

نظر شما در مورد اوین مادِ بازی Red Dead Redemption 2 و تبدیل آرتور مورگان به جوکر چیست؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها