ماسک واقعیت مجازی مرد آهنی

0
5391

کالاسودا – ماسک واقعیت مجازی آیرون من یا مرد آهنی به همراه دستکش خاصش میتواند شما را در نابود کردن دشمنان مجازی موجود در خانه تان یاری کند!

هر ساله در نمایشگاه اسباب بازی نیویورک، کودکان اسباب بازی های فناوری زیادی را از نزدیک تجربه میکنند و بسیاری نیز آنها را به خانه میبرند. یکی از این اسباب بازی ها ماسک واقعیت مجازی مرد اهنی است که Hasbro نامیده میشود.

 این ماسک شبیه به ماسکهای متداول نیست، کافیست یک گوشی را داخل دستکش کرده و آن را دستتان کنید، با این ماسک و دستکش قادر خواهید بود دشمنان مجازی خود را نابود کنید.

این اسباب بازی اخرین تلاش یک شرکت برای تبدیل اسباب بازیهای سنتی با آخرین فناوری روز دنیاست. تا چند سال پیش تنها یک اپلیکیشن بازی برای مرد آهنی طراحی میشد، اما اکنون به دنیای واقعیت مجازی ورود پیدا کرده است. این ماسک و دستکش ۵۰ دلار قیمت دارد و برای کودکان بالای ۶ سال طراحی شده است، اما بزرگسالان نیز میتوانند با باز کردن بندهای سر آن را روی سر خود نیز ببندند.

بازیکن میتواند با سه قطعه غرق دنیای واقعیت مجازی شود: ماسک ( که متصل به دستگاه اندروید یا ios است)، دستکش و سه نشانگر دایره ای واقعیت مجازی. راه اندازی یک محیط بازی با این دستگاه اسان خواهد بود.

هر کدام از نشانگرهای AR را در یک مکان قرار دهید تا دشمنان نیز در در مناطق مختلف پخش شوند. نگران گم شدن این نشانگرها نباشید، حتی اگر آنها را گم کنید، میتوانید آنها را دوباره چاپ کنید.