ماشین پرنده موسس گوگل رونمایی شد

0
1351

کالاسودا_ماشین پرنده موسس گوگل اخیرا در جریان یک مراسم رونمایی شد. این ماشین پرنده توسط کمپانی متعلق به لری پیچ یکی از بنیانگذاران گوگل طراحی شده است.

ماشین پرنده گوگل موسوم به فلایر یکی از جدید ترین نوع از ماشین پرنده هایی است که تا کنون معرفی شده اند. رویای پرواز با این ماشین پرنده دور از دسترس نیست چرا که شما می توانید با این محصول  تا ارتفاع ۱ تا ۳ متری بر فراز آب به مدت ۲۰ دقیقه در هوا پرواز رؤیایی داشته باشید.

به گفته برخی از افراد که به شکل آزمایشی سوار این ماشین پرنده شده اند،برای پرواز با این ماشین پرنده یازی به آموختن خلبانی حرفه ای نیست و می توان به سادگی و بدون نیاز به هیچ مدرک خلبانی با آن پرواز کرد.این در حالی است که «سباستین ترون» مدیر اجرایی کمپانی می‌گوید: استفاده از آن مانند ماین کرافت آسان است.

به گفته وی تجاری‌سازی ماشین پرنده در ۵ سال آینده محقق می شود.این کمپانی بیش از ۱۵۰۰ پرواز با تاکسی پرنده به نام کورا / Cora در نیوزیلند انجام داده است.

فلایر متعلق به لری پیج، از مؤسسین گوگل است که به‌عنوان ماشین پرنده، چیزی شبیه پهپاد و هواپیمای آب‌نشین تعریف‌شده و با داشتن ۱۰ فن پرقدرت قادر به طی کردن مسیری به طول ۲۰ مایل است. لورنس لَری پیج  کارآفرین و مبتکر آمریکایی است، که به همراه سرگئی برین موتور جستجوی اینترنتی گوگل، در حال حاضر شرکت گوگل، را بنا نهاد. در ۴ آوریل ۲۰۱۱ پس از استعفای اریک اشمیت، پیج به عنوان مدیر عامل اجرایی گوگل انتخاب شد.

 در سال ۲۰۱۳ فوربس دارایی پیج را حدود ۲۳ میلیارد دلار تخمین زد و او در لیست ثروتمندترین‌ها در آمریکا در جایگاه بیستم قرار گرفت. پیج مخترع رتبه صفحه (پیج رنک) بود که پایه و اساس الگوریتم جستجوی گوگل است. اعلاقه‌مندان به خرید خودروی پرنده پیچ  می‌توانند این ماشین پرنده که با جوی استیک مدیریت می‌شود را از کمپانی Kitty Hawk سفارش دهند.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید