مایکروسافت از رنگ جدید و جذاب Surface Laptop 2 رونمایی کرد

0
894
مایکروسافت از رنگ جدید و جذاب Surface Laptop 2 رونمایی کرد

مایکروسافت از رنگ جدید و جذاب Surface Laptop 2 رونمایی کردکالاسودا_ به تازگی خبرهای جالبی در مورد شرکت مایکروسافت منتشر شده است که نشان می دهد که این شرکت قصد دارد از رنگ جدیدی برای Surface Laptop 2 به صورت اختصاصی برای کشور چین رونمایی کند.

رونمایی از رنگ جدید Surface Laptop 2

شرکت مایکروسافت از رنگ صورتی Surface Laptop 2 رونمایی کرده است که این دستگاه فقط در کشور چین به فروش می رسد. مدیر بخش Surface آقای پانوس پانای اعلام کرده است که این رنگ چشم نواز امروز در پکت رونمایی می شوند و این رنگ فقط در کشور چین به فروش خواهد رسید. این رنگ جدید پس از رونمایی از Surface Laptop 2 در ماه گذشته انجام شده است. رنگ اولیه این دستگاه مشکی رنگ است که در تمام نقاط جهان این رنگ به فروش می رسد.

ویژگی های مدل Surface Laptop 2 در چین

Surface Laptop 2 که امروز به فروش می رسد دارای یک سیستم پردازنده هشت هسته ای ، رم بالاتر و 85 درصد سریع تر از مدل اصلی این دستگاه است و شرکت مایکروسافت سعی کرده طراحی این دستگاه با مدل اصلی آن تفاوتی نداشته باشد. البته شایعاتی در مورد اضافه شدن پورت های USB-C نیز بود اما عملی نشد.

مایکروسافت از رنگ جدید و جذاب Surface Laptop 2 رونمایی کرد

سیاست جدید شرکت مایکروسافت

هنوز مشخص نیست که چرا شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته فروش رنگ صورتی این محصول را به کشور چین محدود کرده است اما به نظر می رسد که رنگ صورتی و طلایی این دستگاه طرفداران بیشتری در سرتاسر دنیا داشته باشد. شرکت اپل هم به تازگی تصمیم گرفت که از نسخه رنگ طلایی صورتی گوشی iPhone در چین رونمایی کند و مدیر این شرکت اعتقاد داشت که کاربران چینی از این رنگ استقبال خواهند کرد. پیش فروش دستگاه Surface Laptop 2 هم اکنون در چین آغاز شده است و کاربران می توانند از همین الان مدل موردنظر خود را سفارش دهند.

شرکت مایکروسافت طی ماه های آینده قطعا باز هم می تواند کاربران خود را سورپرایز کند و با ارائه محصولات جدید و با کیفیت تر نظر کاربران خود را باز هم به این شرکت جلب کند. شرکت مایکروسافت به تازگی تمرکز خود را روی کشور چین و ارائه محصولات اختصاصی برای این کشور داشته است و قطعا با بازخورد مناسبی هم از این موضوع مواجه خواهد شد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها