مایکروسافت از کودک نیکوکار آمریکایی تقدیر کرد

0
277
مایکروسافت از کودک نیکوکار آمریکایی تقدیر کرد|کالاسودا

مایکروسافت از کودک نیکوکار آمریکایی تقدیر کرد|کالاسوداکالاسودا_مدتی پیش کودک  ۹ ساله  آمریکایی در اقدامی تحسین برانگیز ، تصمیم گرفت به جای فشار به والدینش برای خریداری یک دستگاه کنسول بازیXbox One X  به عنوان هدیه کریسمس، این پول را به افراد بی خانمان اهدا کند.

اما به نظر می رسد این بخشندگی قابل توجه، نه تنها موجب خوشحالی ۲ خانواده گیرنده هدیه و دریافت کننده شده، بلکه توجه مدیران مایکروسافت را نیز به خود جلب کرده است .

این بخشندگی برای کودک ۹ ساله نزدیک به ۳۰۰ دلار هزینه در بر داشت . هزینه ای که می توانست با خودخواهی کودک صرف تفریح خودش شود .

به محض این که ، این ماجرا به گوش مدیران شرکت مایکروسافت رسید، آن ها تصمیم گرفتند این پسربچه نیکوکار را شگفت زده کنند و به وی یک دستگاه کنسول بازیXbox One X  هدیه دهند. مایکروسافت در کیف هدیه‌ای که برای این کودک خیر که  میکی فری e نام دارد، ارسال کرده علاوه بر کنسول بازی تعدادی بازی هم قرار داده است تا وی کاملا از تعطیلات کریسمس خود لذت ببرد.

جالب ترین و البته کاریزماتیک ترین بخش داستان اینجاست که  : خانواده این کودک زمانی که وی  تنها ۶ سال داشت ، از کمک های خیریه مشابهی بهره برده بودند و حالا خود نیز به افرادی خیر مبدل شده اند.

این هدیه که بی شباهت به هدایای مدرسه جادوگری هاگوارتز برای هری پاتر و دوستانش نیست ، یک سال نوی رویایی و جادویی برای کودک نیکوکار رقم زده است . میکی که اکنون پاداش خود را دریافت کرده ، در این خصوص می گوید ؛

زمانی این تصمیم را گرفتم که به همراه مادربزرگ خود تعدادی از افراد بی خانمان را در اوهایو دیدم . افردای که تنگدست و ناتوان بودند .